• LCroft

Österbottniska tråden 9

Grattis Karttu!

• LCroft

Hur är det med mamma till Issa? Trist att behöva åka hem igen!

• LCroft

Kom att tänka på att jag är nog en rätt så elak mamma, alla pratar om leksaksaffärer, men om vi ska någonstans tänker jag bara på inredningsaffärer Hur kul mamma är man då på en skala 0-10? Tror jag får ta mig i nackskarven minsann!

• LCroft

Lordina: Tack Nåt att trösta mig med då jag inte kan påstå att jag är alltför förtjust i alla färggranna plastleksaker

Får väl tillägga att vi har färggranna plastleksaker så ingen tror att jag är sååå hemsk Men inte alltför mycket framme bara, byter ut med jämna mellanrum

• LCroft

Föder fast 10 barn på raken bara jag inte behövde vara gravid

I brist på annan sysselsättning har jag svärtat vedspisen i köket... Har jag tråkigt? Hur kan ni tro det

• LCroft

Grattis mamma åt issa

Och grattis mimo med! Inte illa!

• LCroft

Rebecca skrattade så hon höll på att kissa på sig och Idas ögon var större än tefat, lite skräckblandad förtjusning varje gång han satte igång med loooove Hade inte velat ha mig själv sjungandes så dåligt på nätet

• LCroft

Jag godkänner att jag håller mest till på två inredningstrådar här, förutom den här tråden. Bloggflugan har inte bitit mig än. Sen är jag registrerad på ett annat forum som jag tror heter Whita rum, kommer inte ihåg, men där är jag inte speciellt ofta, kanske märks eftersom jag inte ens är säker på vad sidan heter

• LCroft

Såg att det där programmet skulle komma men la aldrig till den kanalen. Vidriga människor som finns!

Svar på tråden Österbottniska tråden 9