• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?
  • Igenvivvi

Inatt drömde jag att jag gjorde det :)
    så får väl gå neri centrum och ta hand om de på riktigt haha

• Anonym (linn)

satt hemma hos min polare när vi var typ 13 kollade film bredvid satt hans morsa och jag hade nån typ borste eller nåt vete fan var detta men drog den utanför byxorna. till slut blev jag väl så jävla kåt att jag drog den fortare och när jag kommer tittar jag hans morsa som sitter och tittar på mitt stånd . jag  sprutet i kalsongerna hon blev helt röd i ansiktet och går ut . jag går in på toa för ta bort satsen när jag står inne på toan hör jag denna finska kvinna säger saker på finska och hör henne komma . 

• Anonym (:)
    Anonym (linn) skrev 2024-01-06 15:41:16 följande:

satt hemma hos min polare när vi var typ 13 kollade film bredvid satt hans morsa och jag hade nån typ borste eller nåt vete fan var detta men drog den utanför byxorna. till slut blev jag väl så jävla kåt att jag drog den fortare och när jag kommer tittar jag hans morsa som sitter och tittar på mitt stånd . jag  sprutet i kalsongerna hon blev helt röd i ansiktet och går ut . jag går in på toa för ta bort satsen när jag står inne på toan hör jag denna finska kvinna säger saker på finska och hör henne komma . 

Hör henne komma som i hör henne närma sig eller som i hör henne få orgasm?
  • Anonym (Grevegårdsvägen)

Händer ibland. Typ kring Opaltorget eller Ekelundsgatan

• Anonym (Weezer)

Kunde man göra förr i tiden utan att ngn brydde sig
    annorlunda nu

• Anonym (:)
    Anonym (Weezer) skrev 2024-01-06 18:28:40 följande:

Kunde man göra förr i tiden utan att ngn brydde sig
    annorlunda nu

Knappast att man kunde onanera offentligt utan att folk brydde sig förr. Hade du ställt dig mitt på torget och onanerat för 30 år sedan hade det upplevts som väldigt stötande och du hade kunnat gripas av polis och bli straffad. När jag var åtta år gammal blev jag och en jämnårig kompis utsatta för en man som satt och runkade i en bil när vi gick förbi. Vi blev väldigt rädda och sprang därifrån så fort vi kunde. Jag minns fortfarande hur illa berörd jag blev. Detta var för 35 år sedan.
  • Auditanne
    Anonym (Grevegårdsvägen) skrev 2024-01-06 17:44:57 följande:

Händer ibland. Typ kring Opaltorget eller Ekelundsgatan

Alltså, nu får du väl ändå ge dig? Foten i munnen

För att svara på trådens fråga - nej, gör inte sånt och särskilt inte offentligt eftersom det är olagligt.

• Anonym (Nej)

Skulle inte ens tänka tanken

• Anonym (?)

Blivit avsugen i bilen ett antal gånger, knullat ute på badstrand med olika kvinnor och blivit både runkad och sugen vid ett flertal tillfällen.
    Det jag minns mest är nog när jag och ett ex började i hissen för att sedan göra klart på hallgolvet när vi precis kommit in.... så skönt och vi var båda så kåta efter hånglet i hissen.

Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?