-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?
-
Jag var 13-14 och skulle gömma mina cigg i husets cykel & barnvagnsrum en kväll.
Där fanns ett fönster och precis utanför en gångväg. Var som vanligt kåt och kände att jag kunde lika gärna passa på..
Så ut genom gylfen lirkades "den" och paniken som uppstod då ljudet av en nyckel som stoppas in i låset... Fattar inte hur jag hann få lill-jag tillbaks i byxorna och sätta mig ner på golvet och se ut som jag fixade något på syrrans cykel. Anar i alla fall att om lucky luke varit närvarande hade han nog avstått att utmana mig på en duell.
En morsa kliver in och parkerar sin barnvagn.
När hon avlägsnat sig tänkte jag vilken jäla mylla.
Började onanera igen samtidigt tankar på vad som kunde hända om hon sett mig lira flöjtsolo.
Det blev snabbt en fantasi om en hjälpande hand så nu åkte brallorna ner med full insikt om att om någon kommer in så var enda chansen att inte bli sedd om personen ifråga hade stora problem att ta sig runt utan en vit käpp.
När det inte gick att hålla emot längre blev det sköna väldigt mycket skönare och hade jag inte stått så jag hade haft fönstret på sidan utan riktad mot det så hade 3-4 st rediga stålar sprut sperma rätt genom det och jag kunnat skjutit ihjäl någon oskyldig stackare utanför.
Så för att inte texten ska bli lång...
Där och då startade jag min numera proffskarriär inom onanera på platser ingen (?) annan vågar/ har eller kommer att göra det.
Om cirka 15-20 minuter, give and take, är det någon som onanerar på en kyrkogård i stockholmsområdet. ;)
Önskar alla och envar en fortsatt trevlig och förhoppningsvis skön dag. -
Idag vet ja att ja kommer busa. Ser fram emot de redan lite kåt
-
Meddelande borttaget
-
Bästa igår. Fullsatt pendeltåg efter nån fotbollsmatch. Jag satt vid fönstret kåt och lyckades komma med jeansen mot fittan. Helt underbart. Kollade lite sen när orgasmen var över men ingen verkade ha sett vad som hände mig. underbaart
-
jag satt och runkade min kuk en gång i separat klassrum när jag skulle göra svenska prov . då kom min lärare in carina vet inte varför men jag slutade inte och bara stod helt förstenad och tittade när jag sprutade . dagen efternär vi hade lektion sa hon till mej att jag inte fick spruta sperma på mina prov och log .
hade praktik på ett dagis när jag var 18 och var så hävla kåt på dessa medels ålder kvinnorna så jag runkade säkert 3-4 ggr om dagen när en dag en kärringen öppnar dörren på toa var som hon visste vad jag gjorde . var precis i mål så jag fortsatte. hon bara log när jag sa förlåt och sa det såg jätte skönt ut . drömmer om henne än att hon ska ta min kuk å runka den men vågade aldrig tror tror hon hade gjort det . sa flera ggr till mej att det är så skönt att se när andra njuter .😗 -
Jag tar kategorin saker som aldrig hänt 1000Anonym (linn) skrev 2023-08-28 09:48:42 följande:
jag satt och runkade min kuk en gång i separat klassrum när jag skulle göra svenska prov . då kom min lärare in carina vet inte varför men jag slutade inte och bara stod helt förstenad och tittade när jag sprutade . dagen efternär vi hade lektion sa hon till mej att jag inte fick spruta sperma på mina prov och log .
hade praktik på ett dagis när jag var 18 och var så hävla kåt på dessa medels ålder kvinnorna så jag runkade säkert 3-4 ggr om dagen när en dag en kärringen öppnar dörren på toa var som hon visste vad jag gjorde . var precis i mål så jag fortsatte. hon bara log när jag sa förlåt och sa det såg jätte skönt ut . drömmer om henne än att hon ska ta min kuk å runka den men vågade aldrig tror tror hon hade gjort det . sa flera ggr till mej att det är så skönt att se när andra njuter .😗
-
Varför tar man inte bort hela tråden när ts huvudinlägg tas bort? Det blir ju lite svårt att hänga med i tråden då. I det här fallet så var det dock rätt så enkelt med tanke på rubriken, men jag har varit med om liknande fall innan då ts huvudinlägg har tagits bort, men tråden får vara kvar.
-
Har man provat såklart. tycker det kan vara kul att hålla på så
-
Jag är en busschaufför som ibland, under raster, brukar runka i bussen.
En varm dag denna sommar stod jag parkerad på reglerplsts och skulle köra fram om en kvart. Jag satt längst bak i bussen och runkade. Hade struntat i att stänga framdörren. En tjej kom in och såg mig. Ursäktade sig och gick ut.
Efteråt körde jag fram till hållplatsen. Då gick hon ombord, scannade biljetten och sa: Skön rast?
Jag svarade: Mycket.
Hon bara smailade och satte sig.
Har inte sett henne sedan dess.
True story. -
Idag hade jag med mig min satisfyer till strande. Skönt.