• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?
  • Anonym (Cafégästen)

För flera år sedan när jag och min tjej gav varandra sexiga uppdrag lekte vi med en sexleksak med trådlös fjärrkontroll. Jag hade köpt den men min tjej tyckte den inte var skön. För mig var den alldeles för effektiv. Det blev lite pinsamt en gång på ett café. 

• Anonym (Receptionen)

Jobbade i reception, och hade sån sadelstol. Den i kombination med tighta jeans?Brukade gnugga klittan så fort jag hade chansen mellan besökarna.

• Anonym (Weezer)
    frukostflingor skrev 2023-07-13 17:20:06 följande:

Bara runkat ute i skogen 

Där finns det gott om plats till att runka i lugn och ro.
  • Anonym (Joho)
    Anonym (Receptionen) skrev 2023-08-06 21:19:51 följande:

Jobbade i reception, och hade sån sadelstol. Den i kombination med tighta jeans?Brukade gnugga klittan så fort jag hade chansen mellan besökarna.

Jag förmodar att du jobbade själv i receptionen? 
    Fick du orgasm? 
  • Anonym (Receptionen)
    Anonym (Joho) skrev 2023-08-06 21:41:31 följande:
    Jag förmodar att du jobbade själv i receptionen? 
    Fick du orgasm? 
    Jag jobbade själv. Jag fick orgasm flera gånger, såklart! Favoriten var att gnugga så jag var kåt länge och så gnugga lite försiktigt under tiden jag hade vissa kunder och hålla lite ögonkontakt. Tror inte någon anade vad jag pysslade med, några äldre män som verkade bli lite till sig men det hade de säkert blivit ändå. 
  • Anonym (Joho)
    Anonym (Receptionen) skrev 2023-08-06 21:53:51 följande:
    Jag jobbade själv. Jag fick orgasm flera gånger, såklart! Favoriten var att gnugga så jag var kåt länge och så gnugga lite försiktigt under tiden jag hade vissa kunder och hålla lite ögonkontakt. Tror inte någon anade vad jag pysslade med, några äldre män som verkade bli lite till sig men det hade de säkert blivit ändå. 
    Härligt jobb förstår jag. Glad
  • Anonym (Receptionen)
    Anonym (Joho) skrev 2023-08-06 21:58:44 följande:
    Härligt jobb förstår jag. Glad
    Jag hade faktiskt inte tänkt på det på ett tag. Fick inspiration nu inför kommande jobbvecka. Har ett annat jobb nu med mycket goda möjligheter att vara lite busig
  • Anonym (Joho)
    Anonym (Receptionen) skrev 2023-08-06 22:18:11 följande:
    Jag hade faktiskt inte tänkt på det på ett tag. Fick inspiration nu inför kommande jobbvecka. Har ett annat jobb nu med mycket goda möjligheter att vara lite busig
    Vad har du för planer? Vad kan du göra för busiga trix? Jag blir nyfiken. Skäms
  • Anonym (Receptionen)
    Anonym (Joho) skrev 2023-08-07 21:57:58 följande:
    Vad har du för planer? Vad kan du göra för busiga trix? Jag blir nyfiken. Skäms
    Idag använde jag mitt vibrerande ägg under ett digitalt möte,  det var lite busigt 😂
  • Anonym (Joho)
    Anonym (Receptionen) skrev 2023-08-08 18:11:12 följande:
    Idag använde jag mitt vibrerande ägg under ett digitalt möte,  det var lite busigt 😂
    Det måste vara lite svårt att hålla tyst när orgasmen kommer, och inte visa några miner.

Har du några fler busiga tankar? 
Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?