• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?
  • Anonym (Kanske inte räknas)

Det kanske inte räknas då det var mitt jobb men jag har spelat in soloporr där jag onanerat hyfsat offentligt (Egentligen inte då jag vandrat en jäkla bit) . Känt mig självsäker innan men även långt inne i granskog där man mött mer älg än människa så är det nervöst att onanera på en filt med kamera på stativ. Myggbiten blir man också och den keltiska krigsmålningen om man har sådan vilket kanske inte hör till vanligheterna rinner efter att vara svettig och gått långt i terräng. 

• LindaLove
    PunkPyret skrev 2023-07-06 15:26:39 följande:
    Härligt!  Hos frissan har jag också smekt lite, i kort kjol under skynket, men jag har aldrig vågat pulla på så att jag kommit. Däremot blev jag så kåt en gång att jag gick ut i bilen, la mig i baksätet och körde färdigt på någon minut. Det var en ljum höstkväll och ganska mörkt så ingen såg in i bilen, men i min fantasi just där och då var det ljust och jag hade publik...

Kul att fler testat hos frissan! Skrattande
    Ja, första gångerna var det bara småpill för mig med. Allra första gången kom jag faktiskt just från en bil där en flört hade pillat mig kåt, så jag ville bara fortsätta lite till...
    Jag gör det (nästan) alltid i tights och oftast utanpå. Ibland har jag tänkt att hon vet att jag gör det och då pendlar det mellan att vara mer upphetsande och att jag skäms.. och så tänker jag "tänk om hon läser det här!!"

Testa att ta dig själv hela vägen en gång? Flört
    Jag har klipptid fredag 14/7! Skrattande

• JohanJOLO

Bekännelse

Östra Holmen utanför Västerås. Tror det var sommaren 2018. Upp över bergsknallen mot hopptornet (mot Elba) och till vänster om den bryggan finns en liten liten strandsnutt.

Redan på färjan ut fick jag ögonkontakt med en kvinna med karisma. Hon var lite rund men mycket charmig och flörtig. Kändes något bekant..
    Hon följde efter mig och la sig en bit nedanför mig, precis nere vid strandsnutten. Efter ett bad bytte jag fumligt om under handduken, sittande och hon gjorde tydligt att hon låg och tittade åt mitt håll.

Vid nästa tillfälle jag bytte badbyxor gläntade hon på sina solbrillor och log, som för att säga "får man inte se nåt?" Jag drog då bort handduken och lät henne se. Hon gapade först och log sen. Jag började leka med den och hon slickade sig om munnen.
    Efter en stund satte hon sig upp och förde ner handen innanför bikinitrosorna.
    Sen satt vi på varsitt håll och onanerade tills vi båda kom.

Det pinsamma kom senare, när vi skulle ta båten åter till fastlandet och hon sa "visst är väl du Xxxxxxs lillebror?". 
    Då slog det mig varför hon verkade lite bekant. Hon hade varit min storasysters kollega..
    Men hon sa "du kan vara lugn. Det här stannar mellan oss."

Jag har sett henne några gånger efter det och hon ler sitt varmaste leende..

• LindaLove
    JohanJOLO skrev 2023-07-07 13:01:16 följande:

Bekännelse

Östra Holmen utanför Västerås. Tror det var sommaren 2018. Upp över bergsknallen mot hopptornet (mot Elba) och till vänster om den bryggan finns en liten liten strandsnutt.

Redan på färjan ut fick jag ögonkontakt med en kvinna med karisma. Hon var lite rund men mycket charmig och flörtig. Kändes något bekant..
    Hon följde efter mig och la sig en bit nedanför mig, precis nere vid strandsnutten. Efter ett bad bytte jag fumligt om under handduken, sittande och hon gjorde tydligt att hon låg och tittade åt mitt håll.

Vid nästa tillfälle jag bytte badbyxor gläntade hon på sina solbrillor och log, som för att säga "får man inte se nåt?" Jag drog då bort handduken och lät henne se. Hon gapade först och log sen. Jag började leka med den och hon slickade sig om munnen.
    Efter en stund satte hon sig upp och förde ner handen innanför bikinitrosorna.
    Sen satt vi på varsitt håll och onanerade tills vi båda kom.

Det pinsamma kom senare, när vi skulle ta båten åter till fastlandet och hon sa "visst är väl du Xxxxxxs lillebror?". 
    Då slog det mig varför hon verkade lite bekant. Hon hade varit min storasysters kollega..
    Men hon sa "du kan vara lugn. Det här stannar mellan oss."

Jag har sett henne några gånger efter det och hon ler sitt varmaste leende..

Whuuuut?! Östra Holmen?? Bor du i Västerås Johan??
  • JohanJOLO
    LindaLove skrev 2023-07-07 13:19:25 följande:
    Whuuuut?! Östra Holmen?? Bor du i Västerås Johan??
    Si senorita! Tungan ute
  • Anonym (Sandra)

Jag har lyckats onanera och komma på cykeln, blev faktiskt impad av mig själv Skrattande
    Jag hade dragit ut ena handen ur jackan och smekte muttan, den tomma ärmen har jag stoppat i fickan så det inte skulle se konstigt ut.

• Sk007

På en och annan badplats och en och annan rastplats har jag råkat göra både det ena och det andra.

• Sharpshooter

Har hänt att jag onanerat på offentliga platser, men absolut inte med syfte att någon ska se, åtminstone inte de som inte vill.....Har varit åskådare till både par och tjejer/kvinnor, mestadels förbestämda träffar,och då lekt själv samtidigt....
    Sen har man såklart gjort det i bilen,och andra ställen också, genom åren.

• Anonym (Kille)

I trapphus, bussen, bilen, i skogen, på tomten, balkongen, en badstrand, omklädningsrum utomhus badplats, i vattnet (sjö och i pool), diverse toaletter, flygplanstoalett och tågtoalett, i klassrum, framför fönster hemma o på hotell, baksätet på en bil, säkert några fler som jag inte kommer på...

• PunkPyret
    LindaLove skrev 2023-07-07 12:51:14 följande:

Kul att fler testat hos frissan! Skrattande
    Ja, första gångerna var det bara småpill för mig med. Allra första gången kom jag faktiskt just från en bil där en flört hade pillat mig kåt, så jag ville bara fortsätta lite till...
    Jag gör det (nästan) alltid i tights och oftast utanpå. Ibland har jag tänkt att hon vet att jag gör det och då pendlar det mellan att vara mer upphetsande och att jag skäms.. och så tänker jag "tänk om hon läser det här!!"

Testa att ta dig själv hela vägen en gång? Flört
    Jag har klipptid fredag 14/7! Skrattande

Ha det så skönt på fredag då...!
    Tror inte att jag vågar mig på detta. Jag har egentligen inget problem med att låta någon se på när jag onanerar (tvärtom!) men då ska det vara någon som är med på det. Det kan bli pinsamt om det blir fel. Typiskt ålderstecken att tänka så....

Hade du utmanat mig när jag var i typ 18-22-årsåldern hade jag nog t o m kunnat ge mig på att dra bort skynket och visa upp att jag pullade med kjolen uppdragen till midjan. Jag och min bästa kompis på den tiden gjorde vad vi kunde för att chockera folk 
Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?