-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?
-
Idag e jag sjukt sugen på o få några orgasmer på favoritstället här i köpcentrumet.
Tänk att man redan planerar för det haha, vill typ inte onna hemma innan ens. -
PunkPyret skrev 2023-07-08 22:22:34 följande:Ha det så skönt på fredag då...!
Tror inte att jag vågar mig på detta. Jag har egentligen inget problem med att låta någon se på när jag onanerar (tvärtom!) men då ska det vara någon som är med på det. Det kan bli pinsamt om det blir fel. Typiskt ålderstecken att tänka så....
Hade du utmanat mig när jag var i typ 18-22-årsåldern hade jag nog t o m kunnat ge mig på att dra bort skynket och visa upp att jag pullade med kjolen uppdragen till midjan. Jag och min bästa kompis på den tiden gjorde vad vi kunde för att chockera folkJag inbillar mig att jag kanske kommer att bli värre med åren!!
Har kollat porr med en som kallar sig Gentlyperv. Man vet ju inte hur mycket (allt?) som är spelat. Men spännande ändå!
-
Men blev det inge mer mellan er?JohanJOLO skrev 2023-07-07 13:01:16 följande:
Bekännelse
Östra Holmen utanför Västerås. Tror det var sommaren 2018. Upp över bergsknallen mot hopptornet (mot Elba) och till vänster om den bryggan finns en liten liten strandsnutt.
Redan på färjan ut fick jag ögonkontakt med en kvinna med karisma. Hon var lite rund men mycket charmig och flörtig. Kändes något bekant..
Hon följde efter mig och la sig en bit nedanför mig, precis nere vid strandsnutten. Efter ett bad bytte jag fumligt om under handduken, sittande och hon gjorde tydligt att hon låg och tittade åt mitt håll.
Vid nästa tillfälle jag bytte badbyxor gläntade hon på sina solbrillor och log, som för att säga "får man inte se nåt?" Jag drog då bort handduken och lät henne se. Hon gapade först och log sen. Jag började leka med den och hon slickade sig om munnen.
Efter en stund satte hon sig upp och förde ner handen innanför bikinitrosorna.
Sen satt vi på varsitt håll och onanerade tills vi båda kom.
Det pinsamma kom senare, när vi skulle ta båten åter till fastlandet och hon sa "visst är väl du Xxxxxxs lillebror?".
Då slog det mig varför hon verkade lite bekant. Hon hade varit min storasysters kollega..
Men hon sa "du kan vara lugn. Det här stannar mellan oss."
Jag har sett henne några gånger efter det och hon ler sitt varmaste leende..
-
Blev avrunkad av tjejen då vi var på bio jag 16 och hon 15 år
-
Onanerande på tåget en gång. Själv i just den vagnen jag satt i vad jag vet. Sprutade i en papperskorg. Idag skulle jag aldrig våga det.
-
Jag har sugit av min sambo i bilen på väg hem på E4a. det var spännande att veta att folk som körde om kunde se.
jag har onanerat på jobbet på en toalett och i ett vilorum. jag har även onanerat i en bastu på ett kommunalt badhus. Jag var ensam i bastun och jag fick aldrig orgasm men det var spännande -
Gently Perv har jag också råkat titta på. Skulle aldrig kunna med att göra som i dom fimsnuttarna, ändå går jag igång av det på nåt underligt vis.LindaLove skrev 2023-07-10 10:31:44 följande:
Jag inbillar mig att jag kanske kommer att bli värre med åren!!
Har kollat porr med en som kallar sig Gentlyperv. Man vet ju inte hur mycket (allt?) som är spelat. Men spännande ändå!
Är väl nån vild latent fantasi från undre delen av medvetandet. -
Var i affären och blev så kåt för ett tag sen.. köpte ett väldigt skönt päron som jag testade i mig själv i bilen i affärens parkeringshus.. så skönt och sexigt med tanken att nån kunde se.
-
Har onanerat i skogen i närheten av bebyggelse vid några tillfällen. En gång hade jag en dildo som jag hade till analen. Var svårt att inte stöna för mycket, då jag var rätt nära en stig där folk passerade ibland den gången.
-
När jag var ung och galen var jag ständigt kåt och mottaglig för allehanda snusk.
När det här med nätdejting började fanns ett omåttligt behov hos gaymän att föreslå än det ena än det andra för en oerfaren som mig. Lydig som jag var ställde jag upp både på att bli påkommen och att komma på andra. Badplatser, utsiktstorn, rastplatser, tunnelbanetoa, tåg eller bara en gps-koordinat. Inte ens fantasin satte gränser :)