Inlägg från: Anonym (linn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (linn)

Onanerat på offentlig plats?

jag satt och runkade min kuk en gång i separat klassrum när jag skulle göra svenska prov . då kom min lärare in carina vet inte varför men jag slutade inte och bara stod helt förstenad och tittade när jag sprutade . dagen efternär vi hade lektion sa hon till mej att jag inte fick spruta sperma på mina prov och log . 
    hade praktik på ett dagis när jag var 18 och var så hävla kåt på dessa medels ålder kvinnorna så jag runkade säkert 3-4 ggr om dagen när en dag en kärringen öppnar dörren på toa var som hon visste vad jag gjorde . var precis i mål så jag fortsatte. hon bara log när jag sa förlåt och sa det såg jätte skönt ut . drömmer om henne än att hon ska ta min kuk å runka den men vågade aldrig tror tror hon hade gjort det . sa flera ggr till mej att det är så skönt att se när andra njuter .😗

• Anonym (linn)

satt hemma hos min polare när vi var typ 13 kollade film bredvid satt hans morsa och jag hade nån typ borste eller nåt vete fan var detta men drog den utanför byxorna. till slut blev jag väl så jävla kåt att jag drog den fortare och när jag kommer tittar jag hans morsa som sitter och tittar på mitt stånd . jag  sprutet i kalsongerna hon blev helt röd i ansiktet och går ut . jag går in på toa för ta bort satsen när jag står inne på toan hör jag denna finska kvinna säger saker på finska och hör henne komma . 

Svar på tråden Onanerat på offentlig plats?