• Erica27

    Har din man slickat dig i röven någon gång?

    Det fanns en tråd där frågan var tvärtom-ställd, där det undrades om vi kvinnor hade slickat våra män där bak.... Jag blev - och nu är jag absolut superärlig - förvånad över att nästan ingen hade gjort det/gjorde det. Så, jag vänder på det...hur många av tjejerna har blivit det?

    Jag kan tillägga att jag blir slickad både här och där väldigt ofta. Och jag slickar själv. Så, i vet alla det...

  • Svar på tråden Har din man slickat dig i röven någon gång?
  • Grenache
    Anonym (snäll) skrev 2007-04-16 15:46:35 följande:

    Det skojiga med att slicka min kvinna i stjärten och samtidigt leka med några fingrar runt fittan är att jag själv blir så sjukt upphetsad. Det är lite smutsigt och snuskigt....

    Speciellt när jag gör tungan hård och trycker in den i hennes stjärthål och penetrerar.


    Bra beskrivning med igenkänning för mig 
  • SannnaB

    Jag har en älskare som brukar slicka mig där bak innan han tar mig där. Det tycker jag är så skönt. Flört

  • M79KH

    Gjort och gör det gärna igen på kvinnan. Härligt upphetsande och det 🤩

  • Anonym (Kanske det...men)

    Kanske det och kanske jag gillar det men absolut inte om det kommer något slags motargument med "att då borde kvinnor slicka män i stjärten också!". Det är absolut inte samma sak!

  • Anonym (Erfaren Q)

    Ja, min make gör det ibland.
    Under åren har jag haft några älskare och jag tror de flesta av dem har gjort det.
    Jag gillar att bli slickad så och de flesta gånger gör det mig lite extra tänd.

    Jag har aldrig slickat min egen man så. Men med en eller två av mina älskare har jag gjort det flera gånger. Jag tycker själv att det är hett ibland att få göra det, och de har nog blivit extra tända av det.

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Erfaren Q)
    Anonym (Erfaren Q) skrev 2024-10-11 13:50:21 följande:

    Ja, min make gör det ibland.
    Under åren har jag haft några älskare och jag tror de flesta av dem har gjort det.
    Jag gillar att bli slickad så och de flesta gånger gör det mig lite extra tänd.

    Jag har aldrig slickat min egen man så. Men med en eller två av mina älskare har jag gjort det flera gånger. Jag tycker själv att det är hett ibland att få göra det, och de har nog blivit extra tända av det.


    Kan ni (just nu 5 st) som givit tummen ned berätta vad och varför ni inte gillar det jag skrivit?
  • Lazzi
    Anonym (Erfaren Q) skrev 2024-10-14 21:08:12 följande:
    Kan ni (just nu 5 st) som givit tummen ned berätta vad och varför ni inte gillar det jag skrivit?
    Stå på dig helt rätt o njuta av de som känns rätt för dig 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (C)
    Anonym (Erfaren Q) skrev 2024-10-14 21:08:12 följande:
    Kan ni (just nu 5 st) som givit tummen ned berätta vad och varför ni inte gillar det jag skrivit?
    Är nog ingen fara.. Är bara såhär det är inne på Svenska forum.. Få vill vara schyssta och trycka tumme upp, man bombar hellre alla andra med miljoner tummar ner.. 
    Och sen undrar tidningarna varför det är så dåligt barnafödande här till skillnad ifrån resten av Europa?

    Hett tips.. Bry dig inte om vad den "svenska massan" tycker. Dom är stora tröga töntar ;)

    Det du skrev var bra, ser inga som helst problem i något av det du skrev..
  • Openmindedfast
    Mia Sthlm skrev 2024-10-14 20:54:55 följande:

    Bästa fredagsmyset!!! Älskar både att ge och få. Får sjukt starka orgasmer när han slickar mig där bak samtidigt som jag smeker mig själv. Vi leker ofta analt, med tungan, fingrar, leksaker? Att gå ut nyknullad är hett och sexigt. Att gå ut nyknullad analt med plugg och hans sperma fortfarande i mig är bara en så underbart förbjuden känsla.


    Och är det inte det som triggar oss allra mest, tanken på det förbjudna, något oanständiga, det fräcka men samtidigt så lekfulla?

    Jag tänker direkt på de där ute som betraktar dig där du går, nyknullad, pluggad och fylld. De kanske noterar ditt leende eller välmående blickar men inom sig tänker att, tja hon har det nog lika tråkigt som de flesta hemma. Föga anar de men du vet. Brukar du själv ha dessa tankar själv om betraktare och att det ökar intensiteten i din upplevelse?
  • Anonym (Erfaren Q)
    Anonym (C) skrev 2024-10-14 22:21:04 följande:
    Är nog ingen fara.. Är bara såhär det är inne på Svenska forum.. Få vill vara schyssta och trycka tumme upp, man bombar hellre alla andra med miljoner tummar ner.. 
    Och sen undrar tidningarna varför det är så dåligt barnafödande här till skillnad ifrån resten av Europa?

    Hett tips.. Bry dig inte om vad den "svenska massan" tycker. Dom är stora tröga töntar ;)

    Det du skrev var bra, ser inga som helst problem i något av det du skrev..
    Jag bryr mig absolut inte, tycker inte att det är någon fara. Jag vet vad jag gör och vad jag gillar och att inget som jag gör skadar någon annan.

    Men jag finner det intressant att lära mig mer om människor.
    Vad menar de (den?) med sina tummen ned?
    Vad är själva orsaken till att de gör tummen ned?
    Är det möjligen bara av ren illvilja? Eller avundsjuka?

    T ex kanske någon av dessa negativa tummar egentligen önskar få bli slickad i rumpan men klarar inte att ordna så den får chansen att uppleva det och därför känner sig som en förlorare bara för att jag har möjlighet att få det?
    Skulle en som gjort tummen ned må bättre av att jag inte fick bli slickad i rumpan? Varför och på vilket sätt skulle den i så fall må bättre av att jag inte fick uppleva detta?

    Men ingen av dem svarar.
    Ska man då dra slutsatsen att dessa (eller om det skulle vara en och samma?) bara gör tummen ned av ren illvilja mot andra medlemmar och medmänniskor?
  • Anonym (Man2)
    Anonym (Erfaren Q) skrev 2024-10-15 12:02:57 följande:
    Jag bryr mig absolut inte, tycker inte att det är någon fara. Jag vet vad jag gör och vad jag gillar och att inget som jag gör skadar någon annan.

    Men jag finner det intressant att lära mig mer om människor.
    Vad menar de (den?) med sina tummen ned?
    Vad är själva orsaken till att de gör tummen ned?
    Är det möjligen bara av ren illvilja? Eller avundsjuka?

    T ex kanske någon av dessa negativa tummar egentligen önskar få bli slickad i rumpan men klarar inte att ordna så den får chansen att uppleva det och därför känner sig som en förlorare bara för att jag har möjlighet att få det?
    Skulle en som gjort tummen ned må bättre av att jag inte fick bli slickad i rumpan? Varför och på vilket sätt skulle den i så fall må bättre av att jag inte fick uppleva detta?

    Men ingen av dem svarar.
    Ska man då dra slutsatsen att dessa (eller om det skulle vara en och samma?) bara gör tummen ned av ren illvilja mot andra medlemmar och medmänniskor?
    Jag har varken gett dig en tumme upp eller ner. Det jag kan tänka mig att åtminstone vissa reagerade med tumme ner jar kanske för att du har flera älskare och dessutom ger dom en annan behandling än din man. Vet din man om att du knullar andra och had du gör med dom?

    Vet han inte det så han kan välja om han vill acceptera läget så kommer även jag att ge dig en tumme ner.

    Angående att slicka en ren och nytvättad rumpa gör jag det gärna själv. Och har fått den behandlingen av flera tidigare, men inte i min nuvarande relation.
  • Anonym (Erfaren Q)
    Anonym (Man2) skrev 2024-10-15 17:31:54 följande:
    Jag har varken gett dig en tumme upp eller ner. Det jag kan tänka mig att åtminstone vissa reagerade med tumme ner jar kanske för att du har flera älskare och dessutom ger dom en annan behandling än din man. Vet din man om att du knullar andra och had du gör med dom?

    Vet han inte det så han kan välja om han vill acceptera läget så kommer även jag att ge dig en tumme ner.

    Angående att slicka en ren och nytvättad rumpa gör jag det gärna själv. Och har fått den behandlingen av flera tidigare, men inte i min nuvarande relation.

    Som jag redan har skrivit, om någon har gjort ett eget val att göra en negativ tolkning, utan att känna till några fakta, och därmed har skapat sitt eget missförstånd, så skulle jag uppskatta att få reda ut det missförståndet.

    Jag vet att flera medlemmar i sådana här trådar (särskilt en medlem?) brukar välja att göra sina egna negativa tolkningar och antingen av avsaknad av normal begåvning (?) eller av ren illvilja (?) sedan väljer att fastna i sina egna ful-tolkningar.

    Jag erkänner att det var mot denna bakgrund som jag medvetet valde att utelämna viss information.

    Du innehar uppenbarligen den begåvning som vissa saknar, du har det som krävs för att fråga.

    Jag har haft flera älskare för att jag och min man, båda tillsammans, har valt det och att vi är ömsesidigt överens om att vi själva väljer att leva vårt liv på detta sätt. Åtminstone just nu.


     

  • Anonym (Erfaren Q)

    För att förtydliga och undvika missförstånd kan jag berätta att det var min man som tog initiativet till detta och det är oftast min man som väljer min älskare, eller medverkar aktivt när jag väljer min älskare.
    Aldrig har jag gjort något sådant eller träffat någon annan man utan min makes godkännande OCH hans aktiva uppmuntran till det.

    Vårt eget sexliv, min make och jag, har pågått i många år nu. Det är bra, vi är båda nöjda och ingen av oss har gett uttryck för att vi skulle sakna något.
    Vi är väldigt öppna med varandra och jag bedömer att vi vågar prata om allt.
    Han har aldrig sagt något eller visat något som skulle tyda på att han önskar att jag ska slicka honom i rumpan.
    Jag har inte känt någon lust till det för min egen skull och jag önskar inte få slicka honom i rumpan. Jag har inte frågat honom, kanske för att det skulle kännas onaturligt för oss att ta upp frågan efter alla dessa år?
    Men självfallet är han fri att fråga om det om han vill, likväl som vi båda är fria att fråga om vad som helst.
    Det var min man som på eget initiativ började att slicka mig i rumpan, jag var lite tveksam i början, men med tiden och med vana har jag kommit att gilla det.

    Min man vet mycket väl, han accepterar det och är ok med det, att jag gör en hel del saker med mina älskare som jag inte gör med min man.
    Detta är självklart för oss, min man accepterar det utan minsta problem, för om allt var precis lika som med min man fanns det ju ingen anledning att ha någon älskare.

    Min man har själv tittat på (vid något tillfälle deltagit aktivt) när det förekommit att någon eller några av mina älskare har slickat mig i rumpan. Men jag har inte slickat någon av mina älskare medan min man har varit närvarande.
    När det har hänt att jag slickat en älskare i rumpan så har det varit bara jag och älskaren och för att jag själv är extra tänd och känner lust till att göra det, och lust till att göra min älskare extra tänd.


    Ibland vill min man att jag berättar om mina upplevelser med någon av mina älskare, vid de tillfällen jag har haft egentid med älskaren utan min makes närvaro.
    Men med tiden har det blivit allt mindre av att han vill att jag ska berätta allt eller ens mycket om det, och numera begär han aldrig att få veta alla detaljer.
    Därför har jag inte berättat om att det har hänt att jag slickat någon av mina älskare i rumpan. Min man måste inte känna till alla detaljer och han har inte bett mig att berätta alla detaljer.

    Min make och jag är överens om att sådana saker som att kräva absolut rättvisa, eller att hänge sig själv till att känna avundsjuka eller svartsjuka, det är sådana känslor som begränsar oss, som gör oss mindre glada och lyckliga, och det är känslor som är negativa för vår relation och för vår ömsesidiga kärlek. Vi jobbar aktivt och vi hjälper och stöttar varandra för att undvika sådana negativa känslor.

    För mig skulle det innebära negativa känslor om min man var med en annan kvinna. Hos mig saknas tillräcklig förmåga att klara att överkomma dessa känslor. Detta förstår och accepterar min make.
    Min make däremot känner inga sådana negativa känslor för att jag är med en annan man. Om han initialt vid något tillfälle hade någon sådan känsla så hade han tillräcklig förmåga att överkomma dessa känslor.

    Min make har accepterat denna skillnad i våra förmågor att hantera sådana känslor och han har gjort sitt eget val att både acceptera upplägget och uppmuntra mig att gå vidare i detta, för han vill inte att vi båda ska gå miste om alla möjligheter och upplevelser bara för att vi inte har samma förmåga att göra det på exakt motsvarande "rättvisa" villkor.
    Han vill inte att vi ska gå miste om allt det som vi har möjlighet att få uppleva bara för att vi inte klarar att få precis allt. Han vill inte att "Den som gapar över mycket mister ofta hela stycket".

  • Anonym (Anna)

    Ingen rör min anal.
    Och jag rör inte hans.
    Så inget stickande åt något håll

  • Anonym (Hanna)

    Vad är det som är så himla fel med det egentligen? Jag tror att det är fler som gör det än som vågar erkänna det

  • Dardi007
    Anonym (Hanna) skrev 2024-10-15 22:44:26 följande:

    Vad är det som är så himla fel med det egentligen? Jag tror att det är fler som gör det än som vågar erkänna det


    Flesta gillar rimming ?
Svar på tråden Har din man slickat dig i röven någon gång?