• Erica27

Har din man slickat dig i röven någon gång?

Det fanns en tråd där frågan var tvärtom-ställd, där det undrades om vi kvinnor hade slickat våra män där bak.... Jag blev - och nu är jag absolut superärlig - förvånad över att nästan ingen hade gjort det/gjorde det. Så, jag vänder på det...hur många av tjejerna har blivit det?

Jag kan tillägga att jag blir slickad både här och där väldigt ofta. Och jag slickar själv. Så, i vet alla det...

• Svar på tråden Har din man slickat dig i röven någon gång?
  • Anonym (tjej)

har gjort det på ett ex en massa gånger, men aldrig själv blivit slickad där....men är grymt nyfiken på hur det känns

• LillaLulla

Eh, nä. Visst visst, röven är säkerligen skitren (...) och steril och allt vad ni nu kan försöka lura i mig, men jag vill ändå inte finna min tunga så pass nära något som det faktiskt kommer bajs ur. Samma sak med min man. Lyckligtvis.

• jezzzica

hahaha befriande att ts inte är anonym måste jag bara flika in med...

♥Elliot♥
  • RonjaRovardotter

Kan ärligt säga nä det har jag inte, och inte vill jag det heller, har inte slickat killen där heller, kommer inte göra det heller.

• KalsongMorsan

Aldrig, tänk om de skulle finnas kånkelbär ??
    Nope, inte intresserad av att smaka på bajsfödarhål, lr låta nån smaka på mitt!

• LindaKarlsson

Jag har, och jag gillar det! Har även gjort det på min sambo. Ser inget fel i det så länge man är nyduschad och fräsch. :)

• Anonym (Isch)

bluärk
    Aldrig att han ens kommer i närheten av min röv.
    Den är min, min, min bara min.
    Och han får behålla sin egen också. Den lägger jag mig inte i.
    Blir bara trassel..

• LindaKarlsson

Måste bara tillägga att jag hade aldrig gjort det om det fanns hår kvar i de regionerna, för hår är något jag inte gillar ;)

• Anonym (kille)

Jag har själv använt både finger, tunga och kuken på dom tre sambos jag haft och på dom tjejer jag haft längre förhållande med + några one night stands med STOR framgång.
    Det har alltid varit mycket uppskattat och har många ggr föreslagits själva av tjejerna.

Några av dom har även använt både tunga och finger på mig.
    Väldigt skönt och trevligt

Givetvis är jag rakad precis som jag gillar när tjejerna är

Svar på tråden Har din man slickat dig i röven någon gång?