• Erica27

Har din man slickat dig i röven någon gång?

Det fanns en tråd där frågan var tvärtom-ställd, där det undrades om vi kvinnor hade slickat våra män där bak.... Jag blev - och nu är jag absolut superärlig - förvånad över att nästan ingen hade gjort det/gjorde det. Så, jag vänder på det...hur många av tjejerna har blivit det?

Jag kan tillägga att jag blir slickad både här och där väldigt ofta. Och jag slickar själv. Så, i vet alla det...

• Svar på tråden Har din man slickat dig i röven någon gång?
  • Anonym

Anomyn (äckligt) ;

ja, ja, smaken är ju som baken...

• Anonym

Japp, han slickar mej därbak. Oerhört upphetsande!
    Jag är däremot inte lika förtjust i att slicka honom, men det har hänt.

• Anonym (nej)

har väl hänt nån gång, men jag ser inte meningen med det.. e väl bättre att han ägnar sig åt å göra det på mina erogena zoner istället tycker inte ens det är skönt
    så nä, det går bort! jag skulle inte heller få för mig att göra det på honom. som sagt. han e ju hårig

• Anonym

Nej, men en gammal pojkvän ville att jag skulle göra det. Kändes sådär. Det var väl inget jag propsade på sen...

• Anonym

Jag både ger och tar När man är på humör är det toppen!

• Anonym (mm)

Japp, sambon brukar slicka mig där...och jag tycker det är superskönt! Blir jätteupphetsad av det. Och jag ger såklart tillbaks också...:)

• Kodjuret

Jo jag har blivit slickad där bak men jag gillar det inte!
    Skulle aldrig slicka nån i baken..

• Anonym (nej tack)

NEJ
    vad ska han dit och göra???????

bläääääääääääää

• Anonym (spännande)

Slickar min fru därbak då jag får chansen :)
    Hon gillar det.
    Tvärtom har aldrig hänt, men jag skulle nog gilla det skarpt...

• Milton x

Jag skulle vilja skriva ngt här men eftersom jag vägrar skriva anonymt gör jag det inte.

Svar på tråden Har din man slickat dig i röven någon gång?