• Erica27

Har din man slickat dig i röven någon gång?

Det fanns en tråd där frågan var tvärtom-ställd, där det undrades om vi kvinnor hade slickat våra män där bak.... Jag blev - och nu är jag absolut superärlig - förvånad över att nästan ingen hade gjort det/gjorde det. Så, jag vänder på det...hur många av tjejerna har blivit det?

Jag kan tillägga att jag blir slickad både här och där väldigt ofta. Och jag slickar själv. Så, i vet alla det...

• Svar på tråden Har din man slickat dig i röven någon gång?
  • Anonym

ja det har jag, har inte slickat min man, men han mig..

• Anonym

Självklart... och det är helt UNDERBART!!!! Har däremot aldrig slickat någon karl där bak... Min vill inte heller det, det är jag HELT övertygad om... Men jag ÄLSKAR det och han vet det!!!!

• Anonym (porris)

jepp det har jag kanon gött e det=)alltså att killen slickar där...men har aldrig gjort det på killen

• Anonym

JAg har aldrig blivigt slickad någonsin av min sambo, någonstans!!!!!!

om jag bara kunde skulle jag slicka han här och där, men jag får inte ut tungan ur munnen, pg av för kort sträng!
    men jag suger han mer än gärna..

• jtoao
    Bempa skrev 2007-04-16 18:48:18 följande:
    Nope, o tack för det!
    Vill ha Bempas röv!!
    Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Bempa
    jtoao skrev 2007-04-16 19:02:23 följande:
    Vill ha Bempas röv!!
    Den får du inte, jag suktas bara
    En fot framför den andra....
  • Anonym (moi)

Han har slickat mig där ett par ggr, ganska skönt. Gillar även att bli tagen analt, det är jätteskönt och det går alltid för mig när han gör det.
    Har dock aldrig slickat honom där, vågar inte riktigt. Vet inte varför, han borde väl gilla det antar jag men av ngn anledning blir det inte av. Kanske ska testa ikväll, nu har jag blivit så k*t att jag i alla fall måste ha lite skön analsex...

• Mississell
    kenny79 skrev 2007-04-13 11:18:37 följande:
    va roligt att ingen vågar berätta att dem tycker om detta !!!med det menar jag att alla e anonyma :Pjag älskar å slicka tjejer i rumpan å gärna när dem redan e kåta ! för jag har märkt att då blir dem ännu vildare !och som någon skrev att varför inte slicka på erogena zonerna ! mellan anus å vaginan å runt ringen har ni massa erogena zoner ! så killar släng in flickvännen i duschen å tvätta å testa detta ! tror inte hon kommer ångra sig !klart fråga först för det finns vissa som inte gillar detta !ha det så gött alla !!Kram mig
    Och varför skulle vi inte kunna vara anonyma? Om man får och kan, så är det väl upp till var och en...
    Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
Svar på tråden Har din man slickat dig i röven någon gång?