• Erica27

Har din man slickat dig i röven någon gång?

Det fanns en tråd där frågan var tvärtom-ställd, där det undrades om vi kvinnor hade slickat våra män där bak.... Jag blev - och nu är jag absolut superärlig - förvånad över att nästan ingen hade gjort det/gjorde det. Så, jag vänder på det...hur många av tjejerna har blivit det?

Jag kan tillägga att jag blir slickad både här och där väldigt ofta. Och jag slickar själv. Så, i vet alla det...

• Svar på tråden Har din man slickat dig i röven någon gång?
  • Anonym

Tror inte att maken nånsin har gjort det. Däremot en annan man som gjorde det ordentligt innan han sen stoppade in den där bak. Vet inte riktigt vad jag tyckte, var rätt full.
    Har själv slickat lite runt om på honom men aldrig in i. Känns lite äckligt, men är man ren så är det ju eg ingen skillnad mot att slicka nån annan stans...

• Anonym

Näe, det har han aldrig gjort och det vill jag nog inte heller. Har testat det tidigare, med fingrar i röven och så. Men det var inte min grej. Tror inte min sambo skulle tända på det alls, varken att slicka mig i röven eller bli slickad i röven av mig

• kenny79

va roligt att ingen vågar berätta att dem tycker om detta !!!
    med det menar jag att alla e anonyma :P

jag älskar å slicka tjejer i rumpan å gärna när dem redan e kåta !
    för jag har märkt att då blir dem ännu vildare !

och som någon skrev att varför inte slicka på erogena zonerna !

mellan anus å vaginan å runt ringen har ni massa erogena zoner !

så killar släng in flickvännen i duschen å tvätta å testa detta ! tror inte hon kommer ångra sig !
    klart fråga först för det finns vissa som inte gillar detta !

ha det så gött alla !!
    Kram mig

• Anonym

kenny79: Anledningen till att jag skriver under "Anonym" är för att jag inte känner för att sprida mitt sexliv över cybervärlden Fegt kanske, men det är ändå så jag känner.

Vem vet, jag kanske testar rövslickande nån gång. Men just nu känner jag inget behov av det. Blir tillräckligt tillfredsställd ändå

• kenny79

låter härligt !!

det viktigaste e ju att man har det skönt å trivs !!

• Nicke

Jag vill inte bli slickad i röva och jag slickar inte röv heller. ;)

"Jävla rövslickare" hähä

• Anonym (Besviken)

Jag lyckades övertala min pojkvän att slicka mig där en gång, men det var inte alls så skönt som jag förväntat mig *besviken* fingrarna är däremot mer än välkomna

• kenny79

det var ju synd när du till sist fick han till å testa det !!

men det kan ju vara från gång till gång med !!

• AnLeNo

Blä vad äckligt! Colibakterier å elände. Skulle aldrig falla mej in. *mår illa*

Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen.
Svar på tråden Har din man slickat dig i röven någon gång?