Anonym (C) skrev 2024-10-14 22:21:04 följande:
Är nog ingen fara.. Är bara såhär det är inne på Svenska forum.. Få vill vara schyssta och trycka tumme upp, man bombar hellre alla andra med miljoner tummar ner..
Och sen undrar tidningarna varför det är så dåligt barnafödande här till skillnad ifrån resten av Europa?
Hett tips.. Bry dig inte om vad den "svenska massan" tycker. Dom är stora tröga töntar ;)
Det du skrev var bra, ser inga som helst problem i något av det du skrev..
Jag bryr mig absolut inte, tycker inte att det är någon fara. Jag vet vad jag gör och vad jag gillar och att inget som jag gör skadar någon annan.
Men jag finner det intressant att lära mig mer om människor.
Vad menar de (den?) med sina tummen ned?
Vad är själva orsaken till att de gör tummen ned?
Är det möjligen bara av ren illvilja? Eller avundsjuka?
T ex kanske någon av dessa negativa tummar egentligen önskar få bli slickad i rumpan men klarar inte att ordna så den får chansen att uppleva det och därför känner sig som en förlorare bara för att jag har möjlighet att få det?
Skulle en som gjort tummen ned må bättre av att jag inte fick bli slickad i rumpan? Varför och på vilket sätt skulle den i så fall må bättre av att jag inte fick uppleva detta?
Men ingen av dem svarar.
Ska man då dra slutsatsen att dessa (eller om det skulle vara en och samma?) bara gör tummen ned av ren illvilja mot andra medlemmar och medmänniskor?