• Erica27

Har din man slickat dig i röven någon gång?

Det fanns en tråd där frågan var tvärtom-ställd, där det undrades om vi kvinnor hade slickat våra män där bak.... Jag blev - och nu är jag absolut superärlig - förvånad över att nästan ingen hade gjort det/gjorde det. Så, jag vänder på det...hur många av tjejerna har blivit det?

Jag kan tillägga att jag blir slickad både här och där väldigt ofta. Och jag slickar själv. Så, i vet alla det...

• Svar på tråden Har din man slickat dig i röven någon gång?
  • Anonym

Jag har aldrig slickat min kille i röven och kommer nog aldrig göra det, ett finger går bra men inte med tungan. Men varje gång han slickar mig så slickar han där.. är ju jätteskönt!

• Anonym (hemlig Kv)

Ja ibland slickar han mig där han vill väldigt gärna göra det när han är full... tycker det känns lite perverst så jag tänder mkt på det....vill gärna att han slickar lite på sitt finger och för det försiktigt lite in och ut i rumpan på mig när han slickar runt... Mmmm....

• Anonym

jag blir slickad och slickar själv, men väljer att vara anonym pga, flera här vet vem ajg är och min pojkvän

• Anonym

Min sambo har slickat mig i röven några ggr när han varit riktigt kåt fast jag tyckte inte det var speciellt skönt, och själv skulle jag aldrig kunna slicka hans håriga röv... blääärk!

• Anonym

Det händer att både killen och jag slickar varandra där bak. Känns ju lite "skitigt" Oftast blir det så efter ett visst mått alkoholintag, när alla hämningar är väck...Snuskigt men kul och upphetsande!

• Anonym (Japp!)

Jag både slickar och blir slickad i röven. Härligt ju!

• Polgara

Nej..det gör vi inte, jag tycker det är obehagligt och oerhört kittligt! Sen är han hårig i röve..Brrrr

• Papayya

Vi slickar varandra där ;]

• Anonym (äckligt)

för mig så e det bara vidrigt,jag skiter med min röv inget annat,skulle killen slicka/sticka in fingret lr kuken i min röv skulle han få på käften. hade ett engångsligg en gång å d första  killen gjorde va att sticka in fingret i min röv, ja va ung å blyg å vågade inte riktigt säga till men gud så äcklad ja blev inte bara av d han gjorde utan av killen också, d va första å sista gången vi träffades! träffade också en kille som ville ta mig bakifrån,inge konstig me d tänkte ja men till min förvåning stoppade han in den i min röv, gick me på d i ca 3 sek sen vågade ja faktiskt avbryta denna gång va såååå äcklad å avtänd, va 15 år  å killen typ 25 så d tog emot  när ja va tvungen att säga ifrån. man har ju inte d bästa självförtroende då å ja ville ju bara bli omtyckt av killen, men ja stod på mig å slapp ha den i röven. usch blir äcklad bara av att tänka på d.tur att varken ja lr min sambo är sugen å att göra nå annat än att bajsa med våra rövar!

• Anonym

Ja, men helst är jag den som "ger"

Svar på tråden Har din man slickat dig i röven någon gång?