Blivande USKor kämpar vidare - part III
ida 84 sitter med dottern i knät därav små bokstäver och begränsat med frågetecken och smileys, ha hamen jag skulle iaf vilja ta loss barnet från stolen iaf innan jag tar hand om det andra.
Jag skulle ändå rädda barnet först genom att ta det i säkerhet. Man vet ju inte, bara för att det vrålar så kan det ju vara skadat.
Sedan så skulle jag ta hand om tjejen fram i den andra bilen, men samtidigt föraren som sitter fast för han kan ju få blodstopp som kan vara livshotande. Jag vete i tusan hur jag skall prioritera, samtidigt så har jag inte läst på nånting så nu utgår jag bara från hur jag skulle agera i dag.
Jag tror faktiskt att räddningstjänsten skulle ta det lilla barnet i säkerhet, inte ha det sittandes där i allt tumult.
Det allra första jag skulle göra var ju att ringa 112 och sedan se till att jag kan arbeta utan att själv bli skadad, sätta ut varningstriangel tex.
Exakt så Peand skulle jag också göra. Fick en helsjuk uppgift häromdagen 2 uskor kommer till en gubbe som svimmat, dem larmar vad skulle du göra???
Ähhhhh, ja samma sak antagligen, eller varför skulle jag agera annorlunda för???
Nu ska jag se på TV, jakten på en mördare på trean, återkommer om 1 timme!!
Kegge: Jag skrev det till dig i ett tidigare inlägg, har du inte läst det, kolla längre bak bland mina inlägg så hittar du det.
Själv har jag G i allt utom Social omsorg och Medicinsk grundkurs där har jag VG och i Människan socialt och kulturellt har jag ett MVG. Vad jag får i denna kurs återstå att se, jag har ju en lärare som inte verkar gilla mig nåt vidare.
Dags att återgå till TV-soffan