Blivande USKor kämpar vidare - part III
All teori är nu klar och det är sååååååå underbart skönt Bara 4 dagar kvar nu på praktiken.
Imorgon är jag ledig, dottern fyller ju 1år
All teori är nu klar och det är sååååååå underbart skönt Bara 4 dagar kvar nu på praktiken.
Imorgon är jag ledig, dottern fyller ju 1år
I dag är jag ledig från praktiken, skönt med lite paus. Det tråkiga är att halsen värker ännu mer i dag än i går så jag vet inte om det blir till att stanna hemma i morgon kanske.
Dottern fyller 1 år i dag så vi ska fira henne med tårta och en massa paket
Vad gör ni i dag då?
Blir man knäpp eller blir man knäpp. Jag har påpekat typ 511 ggr att bedömningen måste ges till mig senast på fredag då jag ska ha den med mig på återträffen på tisdag, men nu minsann blir det ju inte så för hon hinner ju inte och imorgon är det helgdag och dagen efter det klämdag och hon jobbar ju inte då....skolan kommer ju bli lacka om nåt, speciellt när dem påpekat att det är SUPERVIKTIGT att jag har den med mig.
vad gör jag?
Dessutom har jag blivit sjuk och missat en dag och kommer missa imorgon med. Hoppas kunna vara någorlunda okej så jag kan jobba fredag och lördag iaf. Ringde jobbet och meddelade imorse, ändå får jag ett mail att ska du inte jobba imorgon eller ska jag stryka dig? Ähhh, ja jag skulle jättegärna komma och jobba, men sjukdom rår man liksom inte över.
Sedan avslutar hon mailet med att krya på dig. Fattar hon att jag är sjuk eller inte?
Jag är sjuuuk, buhuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!
När det är 4 ynka dagar kvar på praktiken så går jag och blir sjuk och läkaren sa att jag inte ska tillbaks till praktiken förrän jag har ätit antibiotika i iaf i 2 dagar eftersom dem små bebisarna är så känsliga och det är dumt att ta risker.
Vad som händer nu vet jag inte, måste ju bli godkänd tills på tisdag då bedömningen ska lämnas in till skolan annars vet jag inte hur det blir med betyg och allt.
Har varit sjuk så nu har jag 4 dagar kvar på förlossningen.
På fredag är jag KLAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La la la la, underbart!!!!
Vad ska man göra hela sommaren då? I höst så börjar jag ju läsa vidare till ssk, men hela sommaren är tom....
Varit på praktik i dag, det blev en förlossning i morse vid 8. Är helt slut nu. 3 dagar kvar och sedan är jag helt fri.
Timmar blir det först till hösten på förlossningen här.
Jag har läst vård och omsorg, psykiatri, psykologi, medicinsk grundkurs, data och arbetsmiljö och säkerhet i termin 1.
Termin 2 så läste vi vidare på psykiatri, etik, omvårdnad, tandvård, etik, folkhälsa, vård vid livets slut och vårdpedagogik
Termin 3 Människan socilat och kulturellt, Social omsorg och sjukvård.
Är klar med alla ämnen, har bara 3 dagars praktik kvar innan jag är helt klar med hela utbildningen.