• camba

*Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.

Hej alla!
    Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
    Jag är mormon, alltså är medlem i Jesu Krist Kyrka av Sista Dagars Heliga. Jag vill bara veta om det är någon annan här på FL som är det. Eller finns det någon som är intresserad av kyrkan, kanske till och med undersöker kyrkan?

• Svar på tråden *Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
  • camba

27 år, gift snart 4 år, studerar blir lärare nu i vår
    Bor i det östra grannlandet.

• 20th century fox

du vet att det finns koffein i choklad med ;)

• crabban

hej camba! du kommer alltid när jag ska gå.. :)

ska gå och packa väskor nu, vi drar iväg väster ut idag för att fira påsk med våra familjer. ska bli skönt att komma iväg och vara lite ledig!

glad påsk på dig!
    kram

• camba

Jo det är sant man kan bli beroende av choklad också. Men nog äter jag choklad mmmm det är så gott. Men kaffe, vanligt te, coca cola pepsi och olika eneridrycker försöker jag undvika.

• camba

Hej crabban1

jag måste tyvärr också gå nu! Sitter på skolan och surfar, men jag har så mycekt annat jag borde göra istället. Nu skall jag cykla till biblioteket och kolla några tentböcker. ha det bra tjejer och Glad påsk till er! Fira lugnt! Vi skall vara hemma och ta det lugnt i helgen, jag har en matlagningskurs att planera till nästa vecka så jag blir inte utan att göra i första taget.

• 20th century fox

jag kaffe och te är ju självklart eftersom det finns uttalat att man ska undvika det. Men jag tycker det är intressant att det är så många som inte dricker coca cola för att det skulle vara fel. Enligt mig är det mer fel att inte motionera och bryta ner sin kropp på det sättet än dricka läsk ibland...

• Isorfidien

Vet ni vad jag håller på med nu?? Sista inlämningsuppgiften för den här kursen och vi slipper åka in på torsdag!!! Nästa vecka har vi instuderingsvecka men jag vet tyvärr hur det brukar bli med den saken.. gör absolut ingen nytta alls men jag SKA ta mig i kragen den här kommande kursen.

Jag lämnade in min ansökan för nästa termin i går och nu ska jag skriva min C-uppsats en termin tidigare än jag tänkt så det blir fullt upp med sånt till hösten men som tur är ska jag skriva ihop med en jättebra tjej så det ska bli så kul!

Förkylningen håller på att släppa och du camba.. du som tydligen gillar matlagning.. tips på tårta kanske?? Har du något sånt till mig??

• utlandssvenska

Hejsan 20th century fox!!! Hur gick brollopet??!!! Vi skrevs ju lite nar vi bada hangde pa Brollopstorget! Kommer du ihag mig?

Svar på tråden *Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.