Visst är Anna Book snygg?
Så en snabbglimt av Anna Book igår och fan va snygg hon är..Hon är ju skitsexig..
Så en snabbglimt av Anna Book igår och fan va snygg hon är..Hon är ju skitsexig..
anna är min nygamla idol... jag vill också gå omkring och pussa alla på munnen och ge dem porriga kommentarer... Hon regerar!!
Nej!
Jag tycker absolut att hon är söt i ansiktet, men personligen tycker jag inte om när kroppen är liksom jämnbred! Alltså, det sägs att hon har former, men i mina ögon ser jag inga former utan bara en jämntjock klump liksom---------------sorry.
pyff
hahaha
hon är söt men inte sexig....
Forfarlig!
Pyff
Jag håller helt med dig!
Pyff:
Nu ska jag skriva nåt jag inte brukar men du formulerade det så bra...
Håller med dig om vartenda ord du skrev...
Brukar du inte hålla med MIG, eller hålla med i största allmänhet ?
kvinnan har karisma o charm!!!
Pyff:
Jag brukar ondgöra mig över folk som inte kan formulera egna åsikter och så gör jag det inte själv denna gång.....
röstade ja... hon är fin men behöver typ vara med i du är vad du äter eller ngt.. kan inte vara hälsosamt o vara sådär stor. och inte är det fint heller.. nu låter jag jättehemsk..jaja
Hon är så snygg, att varje gång jag ser en bild på henne på nätet så högerklickar jag och väljer "adblock image".
ja och hon verkar vara super mysig som person.
Såg henne i helgen och nej! jag kan inte vara med och rösta här...
Nope..tyckte hon var rätt gullig när hon var aktiv, alltså på "solstollar-tiden" . Men tyvärr så lyser hennes desperation igenom och hon är så grymt ego och falsk att det liksom syns. Nån sa att hon är "helylle", den har uppenbarligen varken träffat henne eller varit medveten om hur folk runt Anna behandlas av Anna.
Hon har ett fejkat leende, taskig hållning och hennes leende når aldrig ögonen. Allt är fejk, ögonbryn, hår, tänder, solbränna och det är ju så att så länge man inte pratat med henne så framstår hon säkert som helt ok, men när själen är svart så färgades utsidan. Det är ju inget ett foto förmedlar så bra men vet man så vet man...