• hillson

Visst är Anna Book snygg?

Så en snabbglimt av Anna Book igår och fan va snygg hon är..Hon är ju skitsexig..

walk for freedom.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Visst är Anna Book snygg?
  • Lobos mágicos
    Ni får visst svara men varför klanka ner på hennes vikt,den är vält oväsentlig..

Den är ju en del av hennes utséende så den är väldigt väsentlig. Vill du inte att vi ska bedöma hela henne så får du väl fråga vad vi tycker om en viss del då..
  • lilla79

anna är min nygamla idol... jag vill också gå omkring och pussa alla på munnen och ge dem porriga kommentarer... Hon regerar!!

• Pyff

Jag tycker absolut att hon är söt i ansiktet, men personligen tycker jag inte om när kroppen är liksom jämnbred! Alltså, det sägs att hon har former, men i mina ögon ser jag inga former utan bara en jämntjock klump liksom---------------sorry.

Pyff på er!
  • Lilou

Forfarlig!                            

• Mamma Jessis

Pyff:

Nu ska jag skriva nåt jag inte brukar men du formulerade det så bra...

Håller med dig om vartenda ord du skrev...

• Pyff
    Mamma Jessis skrev 2007-02-04 20:45:42 följande:
    Pyff:Nu ska jag skriva nåt jag inte brukar men du formulerade det så bra... Håller med dig om vartenda ord du skrev...

Brukar du inte hålla med MIG, eller hålla med i största allmänhet ?

Pyff på er!
  • underbara jag

kvinnan har karisma o charm!!!

• Mamma Jessis

Pyff:

Jag brukar ondgöra mig över folk som inte kan formulera egna åsikter och så gör jag det inte själv denna gång.....

• Mstery

röstade ja...  hon är fin men behöver typ vara med i du är vad du äter eller ngt..  kan inte vara hälsosamt o vara sådär stor. och inte är det fint heller.. nu låter jag jättehemsk..jaja

• ZzzZzzz

Hon är så snygg, att varje gång jag ser en bild på henne på nätet så högerklickar jag och väljer "adblock image".

• slemtorsk i din bralla

Nope..tyckte hon var rätt gullig när hon var aktiv, alltså på "solstollar-tiden" . Men tyvärr så lyser hennes desperation igenom och hon är så grymt ego och falsk att det liksom syns. Nån sa att hon är "helylle", den har uppenbarligen varken träffat henne eller varit medveten om hur folk runt Anna behandlas av Anna.
    Hon har ett fejkat leende, taskig hållning och hennes leende når aldrig ögonen. Allt är fejk, ögonbryn, hår, tänder, solbränna och det är ju så att så länge man inte pratat med henne så framstår hon säkert som helt ok, men när själen är svart så färgades utsidan. Det är ju inget ett foto förmedlar så bra men vet man så vet man...

Svar på tråden Visst är Anna Book snygg?