Visst är Anna Book snygg?
Så en snabbglimt av Anna Book igår och fan va snygg hon är..Hon är ju skitsexig..
Så en snabbglimt av Anna Book igår och fan va snygg hon är..Hon är ju skitsexig..
Jag tycker hon e snygg o sen har hon ju utstrålning som få!
Nej?
Vad har människan hittat på sedan ABC? Att hon finns kvar i något som kallas kändisvärld måste bero på någon slags kvotering.
Hon har ett söt ansikte mn jag kan inte påstå att hon är sexig
Som sagt om ni tycker hon ser ut som en vandrande tunna kan ni hålla det för er själva..Vill inte ha en mobba anna book tråd
Dom som inte tycker det är endast svartsjuka. Hon är vacker! Skit i fettet, vacker kan man vara för det!!
vandrande tunna *skrattar högt*
JA, jag tycker att hon är snygg - hon har en viss karisma och utstrålning, men jag vill bara se/höra henne sjunga...
När hon pratar är hon alldeles för fnissig/larvig
selh
Är man svartsjuk om man inte tycker att Anna Book är vacker???
Knappast!
Tycker däremot hon är tuff som vågar ställa sig på en scen med så mycket övervikt i en branch där mycket hänger på utseendet.
Jag hade inte vågat!
Sehl:
Alltså, hennes VIKT har inget med att göra vad jag tycker om henne? Jag klarar inte av människor som är så pluttinuttiga och fnittriga, och om de sen väger femtio eller hundrafemtio kilo skiter jag i.
Och om någon INTE tycker hon är vacker så MÅSTE det bero på att hon är överviktig då eller?
Inte för mig, fast jag är inte så viktfixerad heller. :P