Visst är Anna Book snygg?
Så en snabbglimt av Anna Book igår och fan va snygg hon är..Hon är ju skitsexig..
Så en snabbglimt av Anna Book igår och fan va snygg hon är..Hon är ju skitsexig..
Håller med Ciccin3.
Varför pang på rödbetan? Romantik är såååå mycket roligare.
skulle inte säga sexig men enormt söt.
jag avskyr denna AB(c), mer insmickrande person får man leta efter!
tycker inte att hon är snygg men hon har "det"
hon har det många andra snygga tv-kändisar inte har och det är utstrålning karisma..hon är intressant att se på...hon har helt enkel det!
Glömde ju att skriva om Anna: Hon har en enorm utstrålning. Synd att så många klankar ner på henne för hennes storlek. Karisma sitter i blicken och sättet att föra sig- inte i klädstorleken.
Jag tycker att hon är snygg! Kul att se "tjockisar" med bra självförtroende! Försöker ta efter... Utstrålning som attan har hon.
Köttbullskola
Och i hur mogen man är Det finns många som är stora och ser väldigt bra ut, de klär sig snyggt. Men många som är stora har ett behov av att framhäva varenda valk för att bevisa att de INTE bryr sig och det är där det blir pinsamt.
o många som är smala o snygga men som inte har utstrålning alls
Sicali: visst, det kan jag hålla med om. Man kan sakna stil både som kraftig eller smal.
Vad jag menar är att en människa kan vara vansinnigt vacker fastän hon/han är rund, tjock (kalla det vad ni vill). För alla, smala som tjocka, krävs att man har stil och vet att framhäva sina fördelar och dölja skavanker. En smal person är inte vacker i och med att hon/han är smal utan det krävs något extra. Detta extra tycker i alla fall jag att Anna har.
Köttbullskola
Precis. det har du helt rätt i.
Jag tycker inta att just anna har det men det är en annan sak.
Däremot hon som sjunger bakom E-type, hon har stil tycker jag. Klär sig jättesnyggt och har inte det där behovet av att visa upp sig hela tiden utan verkar ha gott om självförtroende.