• hillson

Visst är Anna Book snygg?

Så en snabbglimt av Anna Book igår och fan va snygg hon är..Hon är ju skitsexig..

walk for freedom.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Visst är Anna Book snygg?
  • Sicali

Jag tycker INTE hon är snygg, snarare grotesk. Men tydligen var det inte ett alternativ.

• MrsXanadu

När jag ser på henne ser jag inte att hon är tjock. Jag ser en jättefin tjej med stil. Hon bär sin vikt bra och är jättesnygg med alla sina överflödiga kilon.

• Ellah
    Kanelflicka skrev 2007-02-04 13:56:55 följande:
    Hon borde avskeda sin stylist...Hur kunde någon föreslå att hon skulle ha den där trasan på sig son inte alls är smickrande för hennes kropp, snarare tvärtom. En kläning som fanhävde alla henns "nackdelar".
    Haha! Håller med!
  • Moa Fredrika

Håller med några andra här, jag tror att det vackraste med henne är hennes goa personlighet... och att stylisten borde tänka om i yrkesväg (grundat på melodifestivalen) *skrattar* Kunde ha blivit bättre om man säger så...

• Justess

Men nog är hon hälsovådligt överviktig, det kan ingen förneka. Sedan om det är klädsamt eller ej, det ligger i betraktarens öga.

?Kvinna?feminist?mamma?fru?
  • Tinzu

hur är det nu björnesmagasin 123?

du borde väl tycka att Anna Book är jäkligt het då?

• Tussetösen

blev mäkta imponerad av att hon inte blev anfådd av att dansa så som hon gjorde...
    så fastän hon väger 100+ så kan hon röra sig otroligt bra och passa i sånna kläder sjukt mycket... och hon e så fräsch...

kontentan med detta är att hon e snygg...!!! men attans korkad..!!!

• mollo

Hon ser jätte bra ut! det tycker min sambio med.

ang. det där med att ha höga skor å knubbiga vader så är det så att man ser smalare ut när man bär höga skor eftersom man får en annan hållning då.
    håller dock med om att hennes klänning inte var så snygg. finns mycket annat som hon ser bättre ut i:)

Svar på tråden Visst är Anna Book snygg?