• hillson

Visst är Anna Book snygg?

Så en snabbglimt av Anna Book igår och fan va snygg hon är..Hon är ju skitsexig..

walk for freedom.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Visst är Anna Book snygg?
  • biomedbonus

finns väl massa feta artister Anna är väl inte den enda som har så kallade "former"

• ThisBabyHasATemper

Jag tycker att hon vare sig är söt, snygg, sexig eller what ever. Snarare ett tråkigt och ointressant utseende.
    Former tycker jag inte hon har några.

• biomedbonus

Ja hon är så mesig så jag blir kräkfärdig av henne

• piixelslyna

Hon skitsnygg ju! Jag fullkomligt älskar henne

R I P - 24/2 -06. Kommer alltid att älska dig.
  • Blue Banana

Inte så snygg....så himmla brett ansikte :S

• hillson

Jag ställde frågan visst är Anna Book snygg? Har inget intresse av att veta om hon är fet,fetto,tjock mm..

walk for freedom.
  • Banana82
    hillson skrev 2007-02-04 18:19:19 följande:
    Jag ställde frågan visst är Anna Book snygg? Har inget intresse av att veta om hon är fet,fetto,tjock mm.. walk for freedom.
    såvi som inte finnes henne snygg får inte svara?
    I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
  • biomedbonus

du frågar, jag säger nix och varför skriver du alltid  bara "ett"allternativ i dina omröstningar?

Iallafall i de flesta som jag sett.....

• hillson

Ni får visst svara men varför klanka ner på hennes vikt,den är vält oväsentlig..

Banana82 skrev 2007-02-04 18:20:28 följande:
    Jag ställde frågan visst är Anna Book snygg? Har inget intresse av att veta om hon är fet,fetto,tjock mm.. walk for freedom.såvi som inte finnes henne snygg får inte svara?I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
    walk for freedom.
  • Banana82

vikten är väl visst väsentlig i om man tycker hon är snygg eller inte... ansiktet gör sitt men också kroppen, jag finner inte en extremt överviktig människa snygg

I don't give a damn about a life after death - but I gotta get proof that there's life after birth
Svar på tråden Visst är Anna Book snygg?