• Firenze

Fel på BB! Ditt 1-åriga barn är inte ditt! Vad gör du?

Denna hemska tanke slog mig idag! Tänk OM detta skulle ske!!!! Vad gör man!!! Har själv ingen aning. Självklart skulle man då vilja ha båda, men att då ta ett barn från den enda familj den känner, men ändå är det då mitt biologiska barn......Känns hjärtskärande att ens tänka på......

Så, få höra några tankar och åsikter. Vad skulle DU göra?

~*~ Välj dina ord med smak, du kan tvingas äta upp dom ~*~
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fel på BB! Ditt 1-åriga barn är inte ditt! Vad gör du?
  • Jan 39

Fick jag en ettåring med mig hem från BB skulle jag nog ana att det var något lurt.

• mammatillpojkar

jag hade aldrig klarat av att lämna tillbaka det barn som man har haft och tagit hand om i 1 år.. det hade ju ändå varit mitt barn, samtidigt så hade jag velat ha mitt biologiska barn oxå..

• Majsan70

Det går ju inte att svara på. Det är ju en mardröm som man inte vill uppleva.
    Därför har jag inte släppt mia barn ur sikte på BB.

• timberhochmandie

Bonanza, jag håller med dig... Hur tänker man? Känns helt horribelt. Känns väldigt skönt att man kan känna sig relativt säker på att det i Sverige idag inte skulle gå att byta.

• Tina83

shit, det går ju inte att svara på! hemska tankte!

jag vet faktiskt inte

• hillson

Skulle aldrig byta min dotter som jag haft i över ett år...

• Kirita

Nu har jag iofs inga barn ännu men som jag just nu tänker att jag skulle reagera är...

... jag skulle nog behålla det barn jag hade fått hem men önska/kräva omgänge med det andra typ varannanhelg lr något sånt och bjuda på det samma då!

om jag skulle se att mitt bio barn inte hade det bra hos den andra familjen av någon anledning då skulle jag tvista för att få hem det och ha dom båda hos mig!

ღ ♥ ღ Jag har en dröm! ღ ♥ ღ
  • Salt Groda

Kirita: håller med!

Eller att man i alla fall skulle ha en tät kontakt med den andra familjen så att man fick lära känna sitt biologiska barn också. Men aldrig att man skulle kunna "lämna tillbaka" ett barn som man älskat som sitt eget i ett år!

• EmmaMatilda

Skulle aldrig klara av att lämna tillbaka min lilla älskling, så jag skulle försöka få båda, eller bli super bra vänner med den andra familjen.

• 880215

Gammal tråd, men jag svarar ändå.

Hade barnet bara varit ett år, så hade jag bytt (givetvis med en successiv övergång) och fått mitt biologiska barn.

Svar på tråden Fel på BB! Ditt 1-åriga barn är inte ditt! Vad gör du?