• Firenze

Fel på BB! Ditt 1-åriga barn är inte ditt! Vad gör du?

Denna hemska tanke slog mig idag! Tänk OM detta skulle ske!!!! Vad gör man!!! Har själv ingen aning. Självklart skulle man då vilja ha båda, men att då ta ett barn från den enda familj den känner, men ändå är det då mitt biologiska barn......Känns hjärtskärande att ens tänka på......

Så, få höra några tankar och åsikter. Vad skulle DU göra?

~*~ Välj dina ord med smak, du kan tvingas äta upp dom ~*~
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fel på BB! Ditt 1-åriga barn är inte ditt! Vad gör du?
  • Bei Bei

Min dotter tappade sitt fotband på BB, det blev ett j*vla liv... Fast vi hade ju haft henne hos oss hela tiden, så vi var ju inte tveksamma Fotbandet låg kvar i hennes "säng", ändå blev personalen helt upprörd...

♥ Ronja ♥
  • lövet2

Svarade inte. Jag skulle försöka få till stånd ungefär samma umgängesrätt som för skilda föräldrar. Att jag alltså skulle få träffa mitt biologiska barn varannan helg eller så från början (och den andra mamman sitt också förstås), med en möjlighet till varannanveckasboende så småningom.

• tezzi82

ja men man har ju barnet hos sig. det är ju inte så att man lämnar barnet själv nånstans så det är omöjligt. dom är väldigt noga med sånt på bb

• Bei Bei
    tezzi82 skrev 2006-11-02 21:47:05 följande:
    ja men man har ju barnet hos sig. det är ju inte så att man lämnar barnet själv nånstans så det är omöjligt. dom är väldigt noga med sånt på bb
    Fast de hade hand om min dotter i kanske 10 min så jag kunde duscha när sambon var hemma och åt/dushade. Kan ju inte kräva av personalen att de ska hålla koll på ungarna, klart man måste märka dem på något vis.
    ♥ Ronja ♥
  • mamyleine

Behåller "fel" barn (får inte ditt)

Fast vill ändå träffa mitt barn och dom andra föräldrarna även ska få träffa sitt. Skulle aldrig kunna lämna min son älskar honom för mycket för de.

~ Det är alltid värst för dom som tittar ~
  • KickanAnnika

Jag SKA ha båda! Inte mitt fel att de klantat till sig!
    Nä, men allvar: Ja, vad gör man???
    Tur att jag inte släppte de ur sikte där. Jag vet till 100% att det är rätt ungar jag har!

• norgesessan

tezzie, mitt barn tog dom et par gånger per dygn for att ta et blodprov, jag kunde inte gå upp...så jag hadde int ekoll på honom hela tiden...2 av mammorna i mitt rum fick barnen passade på natten for at dom skulle få sova.

• Reggie

Vet faktiskt inte, men jag förstår inte hur man kan tänka sig att lämna igen "fel" barn!!
    Man älskar det ju lika mkt endå!!

• Firenze
    tezzi82 skrev 2006-11-02 21:47:05 följande:
    Nu handlade inte tråden om OM det KAN hända, utan OM det SKULLE hända. Rent hypotetiskt, hur man skulle göra.  Vet att sannolikheten är nästan noll, men nu var det ju inte det som omröstningen handlade om.

Och du, min tjej var utan band på BB, för det ramlade av hela tiden. Och inte var hos mig hela tiden heller eftersom jag var så sjuk.

Ville bara förklara.....TACK för att du röstade ändå......
    ~*~ Välj dina ord med smak, du kan tvingas äta upp dom ~*~
Svar på tråden Fel på BB! Ditt 1-åriga barn är inte ditt! Vad gör du?