• Firenze

Fel på BB! Ditt 1-åriga barn är inte ditt! Vad gör du?

Denna hemska tanke slog mig idag! Tänk OM detta skulle ske!!!! Vad gör man!!! Har själv ingen aning. Självklart skulle man då vilja ha båda, men att då ta ett barn från den enda familj den känner, men ändå är det då mitt biologiska barn......Känns hjärtskärande att ens tänka på......

Så, få höra några tankar och åsikter. Vad skulle DU göra?

~*~ Välj dina ord med smak, du kan tvingas äta upp dom ~*~
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fel på BB! Ditt 1-åriga barn är inte ditt! Vad gör du?
  • Vasen

Jag skulle hålla tyst om det hela och hoppas att det aldrig någonsin skulle vara någon annan som fick reda på det.

• Tyche

Behålla mitt barn, för han är MIN oavsett om det skulle skett en förväxling eller inte, eller så skulle jag kämpa om båda!

Mama Didn't Raise No Fool
  • louice80

Jag skulle nog behålla  fel barn för det barnet har man ju fått en realtion till
    men jag skulle komma överens med det andra paret så man få en kontakt med
    sitt bio barn.

mamma till viktor
  • Laire

Jag skulle nog behålla det barn jag fått hem, men ha tät kontakt med den andra familjen och mitt "riktiga" barn, de förtjänar ju också att träffa sitt barn.

 Älska dig själv 
  • ChicaDora

Jag skulle behålla det barn jag fått hem. men det är svårt att sätta sig in i det.. att bära ett barn, föda fram det och sen få ett nyfött ANNAT barn.. ett år är lång tid och allt det som man upplever då gör ju att man älskar honom ännu mer.

• giz den allsmäktige

tar båda......... det där e väll verkligen ett mega svårt dilema.
    vet faktiskt inte hur jag skulle göra. men tror oxå i de fall det har förekommit att familjerna får en enorm nära kontakt osv.
    hmmm eller som sagt svårt å veta.

• vadskajaghetadå

behåller fel barn

• mina barn

Åh, hemska tanke!
    INte fan skulle jag byta bort min lilla älskling, oavsett om han är min bio eller inte.

• timberhochmandie

Det där HAR faktiskt hänt i verkligheten... Rätt längesedan dock, men något föräldrapar började när barnet var i sjuårsåldern (om jag minns rätt) misstänka att de hade fått fel barn. (Var de missnöjda??) De gick till domstol för att få "rätt" barn. Domstolen konstaterade att barnen hade blivit förväxlade och föräldrarna fick byta barn. Stackars barn!

Svar på tråden Fel på BB! Ditt 1-åriga barn är inte ditt! Vad gör du?