MSI - "IlsaBlackWidow: Men det är väl en annan fråga egentligen? Det baseras ju på ens åsikter och inte på specifika ord. Jag skulle kunna skriva ett väldigt rasistiskt inlägg utan att använda något specifikt kränkande ord (typ neger)."
Ja jag har aldrig sagt något annat. Jag har tjatat i flera trådar om att man inte är rasist för att man använder vissa ord. Orden är inte rasistiska utan människan som uttrycker dem lägger en värdering i dem och kommer att göra det oavsett om han säger neger, svart eller färgad osv.
Därför vill jag ha en ordlista av alla rasistgapare här i vilken det står vilka ord man inte ska använda i det här forumet för att slippa bli kallad rasist i ett.
Och kanske istället kan diskutera sakfråga.
Hillson - "Om jag fattat allt rätt så är det ok att kalla någon NEGER..
Är det ok då om jag kallar svenskar för jävla svennehora?"
Man behöver ju inte säga neger med stora bokstäver ej heller svenne.
Sen undrar jag hur du tänker, borde inte liknelsen vara om du sa jävla negerhora?
Du la till jävla och hora till svenne, de orden gör en hemsk mening av ordet neger också...
För övrigt, Leifi är kul, alla folkslag är rasister(svenskar är nog bra mycket mindre rasistiska än många andra folk) och personligen förstår jag inte hur språkfel och brytningar är något att eftersträva.