Inlägg från: Nillane |Visa alla inlägg
  • Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Sirlig skrev 2006-08-24 23:12:51 följande:
    Oh, så kul att du kommer förära oss dina besök lite oftare nu! Ja, jag blir helt knäpp om mitt internet går ner. Jag jobbar ju i och för sig med det, jag skulle nog bli nästan lika knäpp även om jag inte gjorde det. Jag vill pärla med er nuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!
    Jag märker också att guben är lite gladare nu när nätet är i gångSkrattande
    Vad händer i helgen då? Du får INTE slita ut dig!
  • Nillane

Nu ska vi fika, guben har bakat scones

• Nillane
    Sirlig skrev 2006-08-25 08:41:51 följande:
    Nillane: Morrn morrn! Sitter och småjobbar lite. Jag är så sömnig än...
    Stackars dig *kram*. Nu ska jag gå och möta min gamla kursare och hennes 7 veckors så ska vi äta frulle hos mig. Baj baj
  • Nillane

Gomorr pärlebryydar!

Här i stan är det dimmigt och mulet en perfekt dag för att städaFundersam. Skulle hellre träffa vänner och pärla och det känns så länge tills dess.

CEEN:Du kommer väl?

• Nillane
    Anna Paulita skrev 2006-08-27 09:11:57 följande:
    När ni köper pärlor, tänker ni på vilken säsong det är? Typ att ni vår och sommar beställer ljusare färger och till hösten blir det mer mörka färger? Just nu har jag mest ljusgrönt, rosa, lila, turkost bland mina pärlor men längtar efter allt rätt, olivgrönt, guldigt, brunt ect.
    Jag brukar köra lite säsongsbetonat.Känns inte bra att ha pastell på vintern.
  • Nillane
    SysterStorhjärta skrev 2006-08-27 19:04:24 följande:
    Hallu alla pärlor!! nu har vi kommit hem ifrån Kina! Vilket land!!! Det är bland det häftigaste jag varit med om! Tyvärr blev det inga pärlor, men en hel del annan shopping.. Hade tänkt att läsa igenom tråden sen jag åkte, men det verkar ta ett tag..
    Välkommen hem! Du verkar ha haft det underbart skönt och roligt vad bra!
  • Nillane
    SysterStorhjärta skrev 2006-08-27 22:20:05 följande:
    Nillane, tack så mycket. Vi har verkligen haft det super!! Hur har det gått för er? Är det färdigflyttat nu?
    Nu är det färdigflyttat men det ser ut som kaos här hemma.INGEN ordning alls!
    Du får komma och hälsa på när jag fått lite ordning och helst köksbordet så vi kan pärla.
  • Nillane

fru kreativ:*kramar om*. Så tråkigt..................

• Nillane

Det är en sorg när människor dör, men jag tror att de sitter på ett moln och tittar ner på oss och vakar över oss.

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0