Inlägg från: Nillane |Visa alla inlägg
  • Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Jess: Det lutar nog att ha rullvagn och bärbara datorn. Jag tycker ändå att man bara sitter vid köksbordet och pärlar.

• Nillane
    CEEN skrev 2006-08-20 10:32:42 följande:
    Nillane: vilken beslutsångest Din bärbara är ju jättebra, så varför inte bara ha den? så får du mer plats till alla pearls
    Ja, jag får packa ner stationära och inhandla en rullvagn
    http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=2&productId=52814&langId=-11&categoryId=16275&chosenPartNumber=50087736

Nu ska jag hoppa i duschen
  • Nillane

Hej pärlebryydar!
    Har inte drunknat i flyttkartoner och inte sniffat ajax nee då. Har inte uppkoppling hemma så jag sitter på internetcafe just nu.

• Nillane

Hejhej! Kikar in innan jag åker på jobbet.Internet funkar inte ännu.

• Nillane
    Jess Gbg skrev 2006-08-23 14:40:46 följande:
    NillaneHur går det för er i den nya lägenheten? Har ni kommit i ordning? Jag fattar ju att allt inte är iordning med allt, men i alla fall så att det funkar?
    Det går bra, men vi har inte fått in internet så jag måste gå på cafe för att surfa, Gråter.
    Sirlig skrev 2006-08-23 14:38:15 följande:
    Nillane: Hoppas det funkar snart! Ikväll ska jag till den nya kören för första gången och träffa hela kören. Ska bli spännande! *sitter och diggar till deras skiva nu*
    Lycka till!Skrattande
  • Nillane

Nu måste jag dra till bussen! Ha det gott alla.

• Nillane

Tjenare bryydar! Pust, jag orkar inte läsa igenom allt och så noga.
    Roligt med frieri
    Roligt att det går bra.

• Nillane
    Sirlig skrev 2006-08-24 23:05:53 följande:
    Nillane: Nej, du ligger lite efter nu va? Får ni internet snart?
    Idag fick vi internet, det känns jätteskönt! Tänk att man är så beroende....
Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0