Inlägg från: Nillane |Visa alla inlägg
  • Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Nää, nu ska jag sluta klaga och gnälla........
    och nu började det att regna........
    Nåväl.

• Nillane

snobben:Tack *glufsar illa kvickt*.Mums......

• Nillane
    LiseZ skrev 2006-08-17 15:47:42 följande:
    Hej på er.....Har en fråga..... Har aldrig gjort något med memory wire men nu har jag beställt såna, men hur många varv tycker ni blir snyggast?2 eller 3 har jag sett att några av er gör..Hoppas ni alla har det toppen....
    Jag brukar ta 3-4 varv , det blir snyggast så.

Stooor uppdatering inne hos mig Skrattande
  • Nillane
    Diwa skrev 2006-08-17 17:19:01 följande:
    fattade inte finn fem fel men superfina smycken Always look on the bright side of life=)
    Jo, det är en gammal grej....................
  • Nillane

Åjdå! Tackar och bockar *generad*........Generad

• Nillane
    symaskinen skrev 2006-08-17 22:25:36 följande:
    *AAARRRRRG*Jag visste det! Jag visste det! Nu har det soppat sig med pengarna iallafall!!! Maken hade räknat fel på lönen så det blev inte så mycket som han trott...det var inte sååå stor skillnad - men- jag ska betala tillbaka till csn denna månad och det hade jag glömt...usch!!!! Tycker det är knäppt att man ska betala tillbaka när man är föräldraledig. JAg ska ju fortsätta läsa i vår!!!
    men åhh!fanken vad trist!
  • Nillane

Gomorron pärlebryydar! Vad har ni på agendan i dag då? Jag ska packaFundersam, vilket jag börjar bli less på.........

• Nillane
    fru kreativ skrev 2006-08-18 19:32:12 följande:
    Vojne, vojne! Har fått en jätteviktig beställning via hemsidan av en kvinna som jag vet handlar DYRA designsmycken! Så nu måste jag hitta de BÄSTA delarna oavsett pris så att det blir skitbra rent ut sagt. Fångar jag hennes intresse kan hon sprida det till väninnorna !!Lite nervöst faktiskt..... Men kul ändå !
    så spännande!
    NennasuS skrev 2006-08-18 18:51:11 följande:
    Herregud. Jag får ju magsår av tradera. Pust! Alldeles för spännande, hur som helst har jag vunnit mina första auktioner nu men det går ju hett till därinne!!
    Det gäller att ha is i magen.Komihåg att redan från början sätta de priset du kan betala för varan.
  • Nillane

Nina:Låter jättekul att du vill vara med!

• Nillane

Jag tror att det blir den 9/9, men det är inte spikat somsagt. Vi brukar ha jätteroligt på våra pärleträffar.Äta gott (inte laga själv, då vi inte har tid) och snattra och pärla förståss.

april:Ja, du får dricka kaffeSkrattande

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0