Inlägg från: Nillane |Visa alla inlägg
  • Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Jess Gbg skrev 2006-08-19 06:32:56 följande:
    NillaneDum fråga... Men jag tyckte dina "kedjor" var så fina. Men...hur använder man dom? Alltså vad är det för typ av smycke?
    Tack! Skrattande
    Du menar de 2, det är knythalsband.
  • Nillane

Sökes:
    Avslutningsdel som ska vara
    1.Två hål
    2.Inga krusiduller
    3.Silverplätterad

• Nillane
    EngeIn skrev 2006-08-19 09:30:44 följande:
    Hej, jag är 14 år och ny här på FL(min mamma visade mig för att både hon och jag gör smycken.. Jag har tittat mkt på era bilder(ska snart lägga in egna!!) och tycker dom är jätte vakra, men jag har även några frågor:1: Vad gör ni med era smycken, säljer ni dom och i så fall vart?2: Var köper ni era pärlor, jag har sett vissa som använder berlocker där det står made with love, vart kan man köpa dom?3: Snobben: dina smycker är värklige jätte finna, har du nån hemsida?4: Var har ni andra gjort era hemsidor, betalar ni för dom?Hoppas jag får svar, kan ta några dagar innan jag kan gå in igen, är nämligen hos min mormor och morfar nu och åker inte hem till Spanien förns den 21 så jag kommer väl gå in igen den 22.. räknar med svar då! :D( skrev fort så det är säkert stav fel, fel tryckt på tangenterna..)
    1.Vi säljer våra smycken, via hemsidor, till släkt, vänner, arbetskamrater mm
    2. Jag har en massa länkar på min sida, man får söka sig fram
  • Nillane
    Jess Gbg skrev 2006-08-19 08:32:31 följande:
    NillaneAha, ok. Borde jag ju fattat Köpte en massa fina lampwork pärlor på en sida som du hade länken till. Nu hittar jag inte den. Kommer inte ihåg vad den hette???Du har inte tagit bort någon länk eller?Eller så e det bara jag som e kass på att leta!
    Vad jag minns så har jag inte tagit bort någon sida som fungerar..Du får googlaFlört
  • Nillane
    Nina skrev 2006-08-19 17:24:48 följande:
    Symaskinen: Har du bilder på det du velar om? Kan inte föreställa mig hur dom ser ut.Föresten, hur förvarar ni era smycken som är klara? Jag har de jag använder hängandes i badrummet (litet badrum utan dusch) och det som jag tänkt sälja ligger i en stor sammetspåse men det känns inge vidare. Det som ligger i påsen trasslar sig och de som hänger i badrummet får både hårspray och perfym på sig. Hur har ni löst det?
    Just nu ligger mina smycken i zip påsar, annars hänger de på displayerna.
  • Nillane

Nina:Alla lösningar är bra lösningar.

Sandra G: Jag, Sirlig och CEEN brukar träffas regelbundet och pärla, vi har väl träffats ca 6 ggr.

• Nillane

Sandra G:Ålder härinne? Ja, mellan 20-30 skulle jag tippa, jag är väl en av gammelrävarna, är 31.Vi bor i S-holm, Uppsala och Eskilstuna.

Lunar:Det är roligt på pärlträffar!

• Nillane
    Lunar skrev 2006-08-19 19:40:42 följande:
    Nillanedå hör nog jag med till gammelrävarna. blev 30 nu i mars.själv bor ag i nynäshamn
    Haha! Nynäsh ligger ju nära...

Ni får höra med Sirlig ang pärlträffen då det är hon som är värdinna denna gång.
  • Nillane

fru kreativ:Jag kommer ikapp dig i november...

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0