Inlägg från: Nillane |Visa alla inlägg
  • Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

CEEN skrev 2006-09-08 06:16:46 följande:
    Nillane inte än, det blir i em. tror att jag får ha en stooor väska med mig, och det tänker jag ha utan att skämmas
    Haha! Det är bra, du har ju lite att ta igen när det gäller pärlandet...
  • Nillane

Sirlig: Visst är vi uppeRäcka ut tungan, man måste ju fixa och trixa innan man åker bort, packa nattlinnet och mysbyxorna och pärlorna samt sminka sig så folk inte blir rädda då de ser enFlört
    Kommer Nicke hem ikväll?

• Nillane
    Sirlig skrev 2006-09-08 07:07:39 följande:
    Nillane: Du har en massa smink att ta med dig hem till Uppsala sen igen också vet du! Jag har tagit fram sminkepösen till dig från Kina. Nicke kommer hem ikväll, så honom slipper ni inte. Jag tycker det är dags att han invigs i pärlandet också, så ni får vara på honom om det tycker jag! Han är ju lika fascinerad av pärlor som vi andra faktiskt....
    Jojagtackar! Nu SKA han pärla DÄRMED BASTA!!!!!!!!!!!
    Om han ska stå i er butik så måste han kunna trixa med klämpärlor osv, det ska jag ha som argument om han trilskas....hehe
  • Nillane

Nu ska jag fixa härhemma sen drar jag ner på stan och tåget.Vi ses snart!

• Nillane

Tack för i helgen, det var roligt att träffas och jag hoppas det blir fler gånger...

• Nillane
    Jess Gbg skrev 2006-09-10 07:19:17 följande:
    God morgon tjejer. Hörde att några av er hade haft en träff. Var bor ni? Är alla ifrån norr, här inne?Verkar torka på Göteborgare här
    Vi träffades i Stockholm, så det är väl norr om GbgSkrattande.
  • Nillane
    Jess Gbg skrev 2006-09-10 08:17:39 följande:
    NillaneJaha, men vissa av er måste väl ha rest en bit för att komma till Stockholm eller?
    Jadu.., från Eskilstua och Uppsala, så det är jue ite lågt precis.
  • Nillane
    Sirlig skrev 2006-09-10 20:14:50 följande:
    Tack igen allihop för en helmysig helg! Nu har vi köpt segelbåt! Så himla overkligt och skojigt! Vi tänkte bara kolla runt lite idag, men när vi fick se Rödbettan blev vi lite småkära och slog till på stört!Teardevil: Jag tror pärlsäljare härjar på rätt många marknader. Jag hade tänkt åka runt lite i sommar, men har ju inget körkort än.
    Tack själv! Så ni köpte båt i helgen..Roligt! Hoppas man får se bild snart!
  • Nillane
    Sabre135 skrev 2006-09-10 21:36:36 följande:
    Och om man läser ordentligt så ser man ju att det står segelbåt klart och tydligt... Så nu är bara frågan om den är stor nog att få plats med alla pärlbrudar?
    Ha ha! Vad vi är "dumma".

Sirlig:Jaaa, kommer vi att få plats?
  • Nillane
    SkrattandeHej bryydar! Idag har jag vikkat för första gången! Det var skoj
Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0