Inlägg från: Nillane |Visa alla inlägg
  • Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

SkrattandePärlhelg hemma hos mig 27-29/10.Glad

Skicka ett privat mess till min inbox om du är intresserad och vill ha mer info!

Välkommen!!
  • Nillane
    Lunar skrev 2006-10-08 21:09:30 följande:
    wow vad tjusiga, och häftiga priser
    Visst var de!
  • Nillane
    Lenora skrev 2006-10-09 15:24:54 följande:
    Nillane: jag vill också komma på pärlhelg, betalar du resan från Finland...? Tur och retur?
    Kyllä!
  • Nillane
    Sabre135 skrev 2006-10-09 21:17:03 följande:
    Imorgon ska jag lämna ifrån mig ett gäng smycken till en tjej vi har inhyrd på jobbet. Hennes mamma har en butik och de har visserligen redan smycken idag men skulle vilja ha in någon ny. Känns lite nervös. Hoppas verkligen att det blir något av.
    Lycka till! Det går nog bra...., du gör ju jättefina smycken!
    jockesfru skrev 2006-10-10 00:37:05 följande:
    Kolla vad fint Jocke gjorde klart i dag. Det är i silver o titan som han längtat efter att få blanda. Skitsnyggt tycker jag, ett riktigt killsmycke. Ludvigs mamma
    Tufft!
  • Nillane

Sirlig:Man måste vila åsså!!!!!!!!!

• Nillane

Joanna:Haha! Han är rolig din son..

Idag ska vi åka på kryssning ett gäng, Birka Princess. Det ska bli trevligt, då det är lite intensivt just nu och jag måste få vila lite.

Nu har vi köpt matbort (Bjursta) och sex st stolar (Egon), så nu har vi någonstans att sitta när det är pärlehelgGlad. Så det var full verkstad här igår!

• Nillane
    Surfturf skrev 2006-10-16 12:16:19 följande:
    Har pärlat i helgen och resultaten ligger på första sidan på hemsidan.Lite andra färger än dom jag brukar använda mig av.Ett tips som jag skrev om förut är att ta kontakt med ett galleri och ställ ut era smycken där, det är vad jag gör just nu och mer än hälften är sålt och jag har fått flera beställningar, kostnad är 20% till galleriet av vad jag säljer och det lönar sig absolut.
    Man blir Skrattande, när man besöker din sida...
  • Nillane
    Påminnelse.
    Pärlhelg hos mig nästa helg! Meddela mig i inboxen om ni vill komma!
  • Nillane

Håller tråden på att dö nu?

Nu ska jag ha två smyckeskurser, herrajesus hur ska det gå? Men de kommer till mig och vill ha kurs, man får väl lita på sig själv och sin pedagogiska förmåga Fundersam.
    Sen har jag frälst en jobbarkompis och jag tror hon är fast, hehe! Hon kommer nog nästa helg och pärlar på pärlträffen, om det blir någon vill säga................

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0