Inlägg från: Nillane |Visa alla inlägg
  • Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

stinaliza skrev 2006-09-26 20:36:39 följande:
    Vet ni var man kan köpa förslutningsbara plastpåsar som är vita nertill med ett hål att hänga påsen i? ♥♥ mamma till linus + krypet med b f 15 maj ♥♥
    Kolla på Tradera
  • Nillane

Keep the råd alive!
    Jag åkte hem lite tidigare från jobbet idag, mår lite tjyvens i huvudet och i magen. Är sååå trött hela tiden, fast det kan bero på att jag stirrar på klockan varje timme på natten.
    Jag har oxså gjort lite nya alster men ej scannat dem då min gube inte har fixat min dator ännuSkrikandes

• Nillane
    Nina skrev 2006-09-28 18:03:33 följande:
    Oj.. ingen som skrivit något på hela dagen. Vad händer?
    Jag vet! Det är dött......Undra vart alla har tagit vägen... Hur går det med hemsidan? Jag har en på g, men det är svårt att bestämma hur den ska se ut osv....
  • Nillane

Jasså det har varit nere, nåväl.....

• Nillane

Bemma:Grattis!!!! Ja må hon leeeva!!!!!

• Nillane

Ja, världen är liten.. Jag och Snobben har gått på dagis tillsammans..Det är jag som har gröna rosetter i håret i hennes galleri, om hon inte har tagit bort bilden

• Nillane
    Sirlig skrev 2006-10-01 10:01:58 följande:
    Nillane: Ja, just ja! Idag är det pärlsortering och jobb som gäller! Jag får sån lust att pärla när jag går igenom allt nytt!
    Åhh! *Önskar jag vore hos dig och kunde hjälpa digGlad*.

Komihåg att inte slita ut dig totalt nu.....
  • Nillane

Nina:Jag gillar färgen Topaz och det ska vara stoora runda!

• Nillane
    Jess Gbg skrev 2006-10-02 06:17:14 följande:
    Vad skönt att andra känner så. När jag är utvilad och har lite "ensam" tid så har jag ett väldans pärlsug så vi får väl se när det kommer tillbaks igen.Låter som om jag pratar om en drog
    Det är ju en drog..och vi är pärlknarkare allihopaFlört.
Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0