• Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
    Välkommen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
    nr 1: 1900 inlägg
    nr 2: 3000 inlägg
    nr 3: 4000 inlägg
    nr 4: 5000 inlägg

• Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0
  • snobben
    SysterStorhjärta skrev 2006-08-17 13:27:58 följande:
    Snobben: Papps kommer kvart i tre och hämtar oss, planet går 18.10.. Mucho resfeber Men det brukar gå över när jag väl sitter på planet. Nillane: Svärmödrar är ju fantastiska! Min svärmor ringde i förra veckan och var orolilg för att vi ska ut och resa, och vart lite sur över att vi ändå tänkte åka trots att hon är nojig! Gjorde ett supercoolt halsband igår med vita roacille och svarta hematitstjärnor, very hårdrock! Så idag när jag skulle sätta på mig det, var det så stelt och konstigt, och så gick det av! Jag tror att det runnit ner lim längs med wiren..
    Hoppas ni får det kanon!!!

Vad för lim använde du? När jag förut använde superlim så blev det för hårt och gick av så nu håller jag mig till pärllim
  • SysterStorhjärta

Snobben: Haha, såklart det var superlim! Man måste nog vara lite försiktigare med det kanske..

• fru kreativ

Jess: Jo det har jag läst här för några dagar sedan, och ja, teflonminne och IQ som en fiskmås är ett måste under graviditeten ! Glömmer aldrig när jag lagt en påse fryst broccoli i skafferiet! Å fy f*n vad det stank dagen efter! Grönt vatten i hela skafferiet! Typiskt gravidgrej...
    Nu ska jag hämta barnen på dagis. Ösregnar gör det oxå...

• Sabre135

Här är man borta i ett dygn och ni hinner med över tio sidor. Förstår ni inte hur jobbigt det blir för mig att komma ikapp?

• snobben

Hur lång tid tar det att flyga till Kina?

Nu ska jag gå och hämta ut min kamera

• SysterStorhjärta

Snobben: Det tar åtta timmar och tio minuter dit och nio timma och tio minuter hem, vi flyger direkt det är skönt. *yey* Du hann få nya kameran innan semester, vilken tur!!

• badprinsessan

Fick precis en leverans från Tradera...
    5 strängar, en var sådär, men den var billig oxå , så det var väl ok... Fin grön färg, men den var lite dåligt färgad...

• symaskinen

Usch! Jag har ingen inspiration alls ! Allt jag gör blir bara fult och så pillar jag isär det igen !!!

• LiseZ

Hej på er.....
    Har en fråga..... Har aldrig gjort något med memory wire men nu har jag beställt såna, men hur många varv tycker ni blir snyggast?
    2 eller 3 har jag sett att några av er gör..
    Hoppas ni alla har det toppen....

• Nillane
    LiseZ skrev 2006-08-17 15:47:42 följande:
    Hej på er.....Har en fråga..... Har aldrig gjort något med memory wire men nu har jag beställt såna, men hur många varv tycker ni blir snyggast?2 eller 3 har jag sett att några av er gör..Hoppas ni alla har det toppen....
    Jag brukar ta 3-4 varv , det blir snyggast så.

Stooor uppdatering inne hos mig Skrattande
Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0