Tråden för smyckestillverkare 5.0
Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
Välkommen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
nr 1: 1900 inlägg
nr 2: 3000 inlägg
nr 3: 4000 inlägg
nr 4: 5000 inlägg
Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
Välkommen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
nr 1: 1900 inlägg
nr 2: 3000 inlägg
nr 3: 4000 inlägg
nr 4: 5000 inlägg
Snobben: Haha, såklart det var superlim! Man måste nog vara lite försiktigare med det kanske..
Jess: Jo det har jag läst här för några dagar sedan, och ja, teflonminne och IQ som en fiskmås är ett måste under graviditeten ! Glömmer aldrig när jag lagt en påse fryst broccoli i skafferiet! Å fy f*n vad det stank dagen efter! Grönt vatten i hela skafferiet! Typiskt gravidgrej...
Nu ska jag hämta barnen på dagis. Ösregnar gör det oxå...
Här är man borta i ett dygn och ni hinner med över tio sidor. Förstår ni inte hur jobbigt det blir för mig att komma ikapp?
Hur lång tid tar det att flyga till Kina?
Nu ska jag gå och hämta ut min kamera
Snobben: Det tar åtta timmar och tio minuter dit och nio timma och tio minuter hem, vi flyger direkt det är skönt. *yey* Du hann få nya kameran innan semester, vilken tur!!
Fick precis en leverans från Tradera...
5 strängar, en var sådär, men den var billig oxå , så det var väl ok... Fin grön färg, men den var lite dåligt färgad...
Usch! Jag har ingen inspiration alls ! Allt jag gör blir bara fult och så pillar jag isär det igen
!!!
Hej på er.....
Har en fråga..... Har aldrig gjort något med memory wire men nu har jag beställt såna, men hur många varv tycker ni blir snyggast?
2 eller 3 har jag sett att några av er gör..
Hoppas ni alla har det toppen....