Inlägg från: SysterStorhjärta |Visa alla inlägg
  • SysterStorhjärta

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Kråkar på EN gång, så jag inte missar!!

• SysterStorhjärta

Sirlig: Imorgon är det packning som gäller.. NU har jag lite resfeber... Men den har blivit lite avhjälpt under kvällen, en av mina närmsta vänner har faastnat i träsket, så vi har suttit på balkongen med mina pärlor och rockat loss! Hon är helt torsk, det är jättekul när man är fler!

Nillane, nu har ju du försvunnit hur blir det med fiskedammen??

Snobben: Bjussar du på en nybakt??

• SysterStorhjärta

Sabre135: Grattis!!!

Nillane: Har du något kaffe kvar? känner att en kopp skulle inte vara helt fel..

Ska springa in i duschen, om en halvtimme får jag besök av världens sötaste lilla bebis! Så pärlorna får vänta tills ikväll..

• SysterStorhjärta

Giz, har du hitta några kottar än? :-P

Har inte pärlat något alls idag, har haft riktigt fint besök istället. Men kanske hinner lite ikväll, måste skaffa mera vita rocaillepärlor för att avsluta mitt senaste..

Sirlig, tack så mycket för p.m'et! S

Nej, nu ska det packas!!

• SysterStorhjärta

Symaskinen- Haha, jag brukar snoka runt i våra bästa år-tråden!! Eftersom jag jobbat mycket kvällar och nätter, brukar jag hinna hänga med. Men jag är mer för Hem till gården... Den tråden brukar jag också tjuvläsa!!

• SysterStorhjärta

var tvungen att pausa packandet och pärla lite. Så, nu har resfebern lagt sig lite.

• SysterStorhjärta

Nillane: Tack, det ska jag! Nu börjar resfebern komma, vaknade sju i morse och trodde jag försovit mig.

• SysterStorhjärta

Badprinsessan: Naw, så söta!!!

• SysterStorhjärta

Snobben: Papps kommer kvart i tre och hämtar oss, planet går 18.10.. Mucho resfeber Men det brukar gå över när jag väl sitter på planet.

Nillane: Svärmödrar är ju fantastiska! Min svärmor ringde i förra veckan och var orolilg för att vi ska ut och resa, och vart lite sur över att vi ändå tänkte åka trots att hon är nojig!
    Gjorde ett supercoolt halsband igår med vita roacille och svarta hematitstjärnor, very hårdrock! Så idag när jag skulle sätta på mig det, var det så stelt och konstigt, och så gick det av! Jag tror att det runnit ner lim längs med wiren..

• SysterStorhjärta

Snobben: Haha, såklart det var superlim! Man måste nog vara lite försiktigare med det kanske..

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0