• Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
    Välkommen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
    nr 1: 1900 inlägg
    nr 2: 3000 inlägg
    nr 3: 4000 inlägg
    nr 4: 5000 inlägg

• Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0
  • Griffelfot

Sallisen o Jess: Vet att Slöjd-detaljer har slipsnålar. Så det borde ju finnas på fler ställen oxå...

Griffelfot - ett lämmeldjur som gillar ost och blanka enkronor
  • Sallisen
    Griffelfot skrev 2006-08-18 09:58:07 följande:
    Sallisen o Jess: Vet att Slöjd-detaljer har slipsnålar. Så det borde ju finnas på fler ställen oxå... Griffelfot - ett lämmeldjur som gillar ost och blanka enkronor
    Okej, jag ska kika där! Tack för tipset!
    Och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
  • Sallisen

Sirlig: du har PM från mig!

• Griffelfot

Sllisen: Så lite så. Hoppas du hittar

Griffelfot - ett lämmeldjur som gillar ost och blanka enkronor
  • Jess Gbg

Ojojoj...jag skulle ju inte beställa mer pärlor denna månaden. Men det liksom råkade bli två stycken beställningar...

Hur ska man förklara det för sambon?

• Sallisen
    Jess Gbg skrev 2006-08-18 10:35:26 följande:
    Ojojoj...jag skulle ju inte beställa mer pärlor denna månaden. Men det liksom råkade bli två stycken beställningar...Hur ska man förklara det för sambon?
    Hm, svår fråga... Bad just Teardevil skicka min beställning till jobbet istället för hem... sen får jag nog smussla hem det........ Hrm!
  • april

Sallisen: Har samma dilema vad det gäller herr smycken har fått många förfrågningar om just detta, och skulle vilja göra en herr kollektion också.

Men herr smycken är ju lite råare kanske svårt att göra med pärlor fast det ska ju vara bling bling nu även för killar, någon som har några bra förslag?

• Lunar

YIPPI!!!!
    jag vann auktionen oom de 10 stängarna sötvattenspärlor
    nu kan jag inte vänta till på måndag innan dom kommer

• Astarot

Hej!
    Oj, vad ni skriver och så mycket fina smycken ni gör! Jag har smugit runt och kollat, minsann!
    Det har inte blivit så mycket pärlande för jag har slut på "nödvändigheterna" som lås och sannat men snart kommer de hem och då ska det bli mycket gjort!

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0