• Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
    Välkommen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
    nr 1: 1900 inlägg
    nr 2: 3000 inlägg
    nr 3: 4000 inlägg
    nr 4: 5000 inlägg

• Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0
  • Sthmtjej

April- Äsch, det är inte så hemligt. Det är en skördemarknad i Trosa, där jag bor och sommarjobbar. En marknad min chef på turistbyrån håller i, där allt som säljs ska vara egentillverkat och av god kvalitet..
    Ska bli skoj!

• Sthmtjej

Har himla tur som får stå, det är en mkt populär marknad och listan på dem som vill stå är lång, många pekas. så jag trodde inte att jag skulle få stå. Frågade inte ens.. det var hon som sa att jag absolut ska stå:)

• april

Vad kul! Kan tänka mig att det är poppis att stå där det är ju himla fint i Trosa och tänka mig att det är en hel turister som kommer dit! (säg till om du behöver nått mer att sälja flörtar lite ;-D )

• Sthmtjej

Absolut, det ska jag göra!
    Om du är ute i god tid nästa år kanske du får stå då:)

• Nillane

Jag gillar inte katter, tycker de hårar ner överallt.....

• Sallisen

Jag tycker att nyfödda kattungar är söta... men de växer ju och blir självständiga och smått näsvisa katter!! (Har haft flera!)

Jag är hundmänniska.

Just nu har vi inga djur, dock. Eller räknas dammråttor?! Flört

Och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
  • Jess Gbg

När vi ändå pratar katter så kan jag ju berätta att vi fick med oss en hemlös katt som vi trodde var en Sixten...Men vi har numer upptäckt att det är en Sussie. Hon har börjat lägga på sig över magen

Nu när jag sitter här och skriver om detta så känns det som jag redan berättat detta för er. Har jag det???

Ingår minnesförlust i graviditeter nuför tiden?

• Diwa
    snysop skrev 2006-08-17 11:22:59 följande:
    Kan man gömma den flata elastiska trådens knut i någon pärla eller något?
    hmmm undrar jag med

har inte fått vare sig klämpärlor eller knutgömmor och undrar hur jag får dit låset utan dessa?

knyter man direkt på låset ser det inte klokt ut jue
    Eller så är det fummelmaja som inte kan knyta snyggt

gjorde ett armband igår(halvklart) men kom av mig när jag insåg att jag inte har en aning om hur jag avslutar det?

finns i galleriet men suck bilden blev usel....armbandet är i lila och aquamarine inte rosa och grönt
    Always look on the bright side of life=)
  • Peal

Badprinsessan: Guuud vilka söta kattungar, jag bara älskar katter
    Min sambo har inte gillat katter men jag har börjat omvända honom Så vem vet en dag kanske......

• Sallisen

Jess Gbg

Jag har i så fall missat att du berättat. Hm... kan ni inte sälja kattungarna sedan?!

Minnesförlust ingår ABSOLUT i graviditeter... ... hoppas jag, för mitt minne är iaf inte som den var innan graviditet och föräldraskap... och utbrändhet....

Och han skall torka bort varje tår från deras ögon... Upp 21:4
Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0