• Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
    Välkommen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
    nr 1: 1900 inlägg
    nr 2: 3000 inlägg
    nr 3: 4000 inlägg
    nr 4: 5000 inlägg

• Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0
  • hälsingejänta

Nu äntligen har jag lyckats få några kort på det senaste som man iaf kan se vad det är för något...Måste köpa mig en ny kamera jag med..

• fru kreativ

Fick en härlig laddning från smyckesverkstan idag, och i dagarna väntar jag mer från Teardevil! Åh jag ska ha så kul i helgen med alla mina pärlor !!
    Sirlig: Ja du, vi får se hur denna bakterie beter sig över helgen. Är det ingen bättring över helgen väntar ytterligare läkarbesök på måndag..

Nu är det snart natti, natti för denna pärlbrud som börjar kl 6 imorgon ..  Men snart är det FREDAG!

Ha det så gott allihop!!!

• NennasuS

Tjejer, när ni gör stretcharmband tex. gör ni bara knutar och limmar eller hur gör ni? Jag vågar inte göra elastiska smycken eftersom jag är rädd att det inte håller

• symaskinen

Angående hängande i andra trådar som det pratades om i förra tråden, så brukar jag hänga i:

"Tråden fyller 1 år: Kristna se hit! (del 5)"

"Våra bästa år -inga spolilers- del 4

( Ja...ja vet..den suger...men jag är fast...och så är jag faktiskt mammaledig och då ska man titta på såpor )

"Barn födda -00"

Sen har jag en fallenhet att svara i "Stämmer in på dig"-trådar !

Omröstningar är också kul...och religionstrådar...men jag blir nästan alltid så engagerad i dom så jag försöker undvika dom ! TAr för mycket energi !!!

• SysterStorhjärta

Symaskinen- Haha, jag brukar snoka runt i våra bästa år-tråden!! Eftersom jag jobbat mycket kvällar och nätter, brukar jag hinna hänga med. Men jag är mer för Hem till gården... Den tråden brukar jag också tjuvläsa!!

• snobben
    NennasuS skrev 2006-08-16 21:41:21 följande:
    Tjejer, när ni gör stretcharmband tex. gör ni bara knutar och limmar eller hur gör ni? Jag vågar inte göra elastiska smycken eftersom jag är rädd att det inte håller
    Jag knyter trippelknutar och limmar på, då sitter det som berg.
  • snobben

Nu ska jag göra ett nytt försök att baka

Gjort lite smycken, ska se om jag kan fota dom.

• snobben
    hälsingejänta skrev 2006-08-16 20:45:23 följande:
    Nu äntligen har jag lyckats få några kort på det senaste som man iaf kan se vad det är för något...Måste köpa mig en ny kamera jag med..
    Kanonfina smycken, verkligen!
  • Aria

hälsingejänta. Kikade in i ditt galler och det var superfina smycken. Håller med dig om att det inte är så kul att göra likadana smycken på beställning. Man vill ju att varje smycke ska vara unikt.

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0