• Nillane

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
    Välkommen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
    nr 1: 1900 inlägg
    nr 2: 3000 inlägg
    nr 3: 4000 inlägg
    nr 4: 5000 inlägg

• Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0
  • BaraPyssel

Sallisen: Det är ju det viktigaste, att du är nöjd

• Sthmtjej

Halloj tjejer! Allt väl hoppas jag:)

Jag har ett problem.. Angående Tradera.

För 17 dagar sedan vann jag en auktion på superfina strassmellandelar, som jag betalade för samma dag.
    Idag , många dagar senare alltså, har jag fortfarande inte fått några pärlor:(:(
    Har mailat denna tjej flera ggr, och alltid påstår hon att hon precis skickat iväg dem, eller så skriver hon att hon glömt det, men att de nu är på väg. Igår skrev hon att hon skickade dem i förrgår och att de senast ska va hos mig idag, men icke, inga strassisar i brevlådan..

Blir så besviken... Efter så många dagar, vad skulle ni göra? Lämna ett negativt omdöme?? Känns taskigt, men dock befogat.

• giz den allsmäktige

japps in med negativt på henne...... 17 dagar med mega mye undanflykter så hade jag satt ett negativt.

• snobben
    Sthmtjej skrev 2006-08-16 13:29:37 följande:
    Halloj tjejer! Allt väl hoppas jag:)Jag har ett problem.. Angående Tradera. För 17 dagar sedan vann jag en auktion på superfina strassmellandelar, som jag betalade för samma dag.Idag , många dagar senare alltså, har jag fortfarande inte fått några pärlor:(:(Har mailat denna tjej flera ggr, och alltid påstår hon att hon precis skickat iväg dem, eller så skriver hon att hon glömt det, men att de nu är på väg. Igår skrev hon att hon skickade dem i förrgår och att de senast ska va hos mig idag, men icke, inga strassisar i brevlådan..Blir så besviken... Efter så många dagar, vad skulle ni göra? Lämna ett negativt omdöme?? Känns taskigt, men dock befogat.
    ja, kanske dags för neg omdömme. är själv i den sitsen att en inte betalat en vunnen auktion hos mig som hon vann typ den 4 aug, Skickat 2 påminnelser till henne men inget svar. sk ajag ge neg omdömme nu kanske?

Är arg gällande min kamera, fick en avi att den kunde hätas ut idag men icke. Den ligger kvar i Ånge dör den legat sen i måndags. Lär väl inte få den i morgon heller. Köpte den för att ta med på resan som vi åker till på fre. Så nu tänkte jag köpa en kamera i sthlm istället. Var finns det affärer typ thorn, elgiganten mm relativt centralt i sthlm?
  • Sirlig
     Sthmtjej : Usch så trist! Kolla hennes andra omdömen, det brukar vara en hint om det är en strullputta eller inte. Mitt tips är att ringa och prata med henne. Ett telefonsamtal brukar oftast lösa problemet, då det är svårare att komma med undanflykter då än via mail.

Snobben: Onoff, SIBA och Elgiganten har alla affärer runt Kungsgatan/Sveavägen.
  • Sthmtjej

Får avvakta och se vad hon svarar på mitt mail där jag skrivit lite vad jag tycker...
    Annars får jag ta och ringa. Det handlar inte om mycket pengar, känns bara trist då jag med stor förväntan kollat brevlådan varje dag!

• Aria

Snobben: Vad trist att du inte fått kameran ännu. mobilen jag beställde kom i måndags och jag beställde den i torsdag, det var snabbt jobbat tycker jag. Första gången jag köpe något så dyrt på internet, så det var kul att det funkade.

Sthmtjej: Kolla vad hon svarar på ditt mail, men är det fler undanflykter, så tycker jag definitivt att du ska gen henne ett negativt omdöme.

Hur går det för andra pärlor? Får ni något gjort? Det går klent för mig och snart har jag inte tid.

• Bemma

Halloj halloj!!

Vill bara tala om att jag hittat hit!! Jag har nu varit med i en heeel tråd av smyckegängets diskussion!! *känner mig stolt*

• snobben

Ja, det är liiite panik gällande kameran. Nu när jag kollar var den är så är den i luleå nu iallafall så förhoppningsvis kommer den i morgon....

• snobben

näää, nu svammlar jag. Hon som inte har betalat mig på tradera vann auktionen den 2 juli, så nu lägger jag neg omdömme...tyvärr.

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0