Tråden för smyckestillverkare 5.0
Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
Välkommen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
nr 1: 1900 inlägg
nr 2: 3000 inlägg
nr 3: 4000 inlägg
nr 4: 5000 inlägg
Här diskuteras PÄRLOR av alla de slag.
Välkommen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-15 22:41:41:
nr 1: 1900 inlägg
nr 2: 3000 inlägg
nr 3: 4000 inlägg
nr 4: 5000 inlägg
Sallisen: Det är ju det viktigaste, att du är nöjd
Halloj tjejer! Allt väl hoppas jag:)
Jag har ett problem.. Angående Tradera.
För 17 dagar sedan vann jag en auktion på superfina strassmellandelar, som jag betalade för samma dag.
Idag , många dagar senare alltså, har jag fortfarande inte fått några pärlor:(:(
Har mailat denna tjej flera ggr, och alltid påstår hon att hon precis skickat iväg dem, eller så skriver hon att hon glömt det, men att de nu är på väg. Igår skrev hon att hon skickade dem i förrgår och att de senast ska va hos mig idag, men icke, inga strassisar i brevlådan..
Blir så besviken... Efter så många dagar, vad skulle ni göra? Lämna ett negativt omdöme?? Känns taskigt, men dock befogat.
japps in med negativt på henne...... 17 dagar med mega mye undanflykter så hade jag satt ett negativt.
Får avvakta och se vad hon svarar på mitt mail där jag skrivit lite vad jag tycker...
Annars får jag ta och ringa. Det handlar inte om mycket pengar, känns bara trist då jag med stor förväntan kollat brevlådan varje dag!
Snobben: Vad trist att du inte fått kameran ännu. mobilen jag beställde kom i måndags och jag beställde den i torsdag, det var snabbt jobbat tycker jag. Första gången jag köpe något så dyrt på internet, så det var kul att det funkade.
Sthmtjej: Kolla vad hon svarar på ditt mail, men är det fler undanflykter, så tycker jag definitivt att du ska gen henne ett negativt omdöme.
Hur går det för andra pärlor? Får ni något gjort? Det går klent för mig och snart har jag inte tid.
Halloj halloj!!
Vill bara tala om att jag hittat hit!! Jag har nu varit med i en heeel tråd av smyckegängets diskussion!! *känner mig stolt*
Ja, det är liiite panik gällande kameran. Nu när jag kollar var den är så är den i luleå nu iallafall så förhoppningsvis kommer den i morgon....
näää, nu svammlar jag. Hon som inte har betalat mig på tradera vann auktionen den 2 juli, så nu lägger jag neg omdömme...tyvärr.