Inlägg från: fru kreativ |Visa alla inlägg
  • fru kreativ

Tråden för smyckestillverkare 5.0

Fick en härlig laddning från smyckesverkstan idag, och i dagarna väntar jag mer från Teardevil! Åh jag ska ha så kul i helgen med alla mina pärlor !!
    Sirlig: Ja du, vi får se hur denna bakterie beter sig över helgen. Är det ingen bättring över helgen väntar ytterligare läkarbesök på måndag..

Nu är det snart natti, natti för denna pärlbrud som börjar kl 6 imorgon ..  Men snart är det FREDAG!

Ha det så gott allihop!!!

• fru kreativ

God morgon! Sitter på jobbet och tittar på regnet. Längtar hem till mina pärlor...
    Nä nu får jag ta och jobba lite oxå!
    See ya!

• fru kreativ

Jess: Jo det har jag läst här för några dagar sedan, och ja, teflonminne och IQ som en fiskmås är ett måste under graviditeten ! Glömmer aldrig när jag lagt en påse fryst broccoli i skafferiet! Å fy f*n vad det stank dagen efter! Grönt vatten i hela skafferiet! Typiskt gravidgrej...
    Nu ska jag hämta barnen på dagis. Ösregnar gör det oxå...

• fru kreativ

GUUUD vad snyggt Nillane! Å det är ju så att man vill lägga ner smyckestillverkning och köpa färdigt av dig istället !!

• fru kreativ
    Någon som sett läderband, typ 3-4 mm, någonstans? Färgen jag letar efter är ljust rosa. Även mockaband kan funka i värsta fall.
  • fru kreativ

Vojne, vojne! Har fått en jätteviktig beställning via hemsidan av en kvinna som jag vet handlar DYRA designsmycken! Så nu måste jag hitta de BÄSTA delarna oavsett pris så att det blir skitbra rent ut sagt. Fångar jag hennes intresse kan hon sprida det till väninnorna !!
    Lite nervöst faktiskt.....Fundersam Men kul ändå !

• fru kreativ

Anna sol: Välkommen till oss ! Apropå tävlingen; jag blir så förbaskad på sådana där tävlingar, de bara håvar in gratisidéer som skulle kosta dem massor att utveckla själva! Det var som när IKEA hade en sån tävling, halva sverige skickade in superbra hus-och hemlösningar, möbeldesigner etc, och IKEA får rätten till allt! Ett billigt sätt att stärka sitt eget företag..Hrrm...Fundersam nä jag ska nog inte delta, Hoppas på att jag kan göra mig ett namn ändå.
    Jag pärlar som hobby, men det börjar bli så omfattande att jag nog måste skaffa en f-skattsedel åtminstone innan jul. Hoppas på att jag ska kunna försörja mig på det om ett par år.
    Nu ska jag pärla !

• fru kreativ

Anna sol: Jag gör lite varierande storlekar, men utgår lite från mig själv, har nog ganska "vanliga" handleder. Men som sagt, en förlängningskedja åker oftast på så då kan man ju anpassa det som man vill.

Natti, natti tjejer!

Svar på tråden Tråden för smyckestillverkare 5.0