• Anonym (4 dagar och nätter på spahotell)

    Kan man räkna med att killkompis vill ligga?

    Om man åker bort en weekend eller vecka med en killkompis (straight och singel) och delar hotellrum, kan jag då räkna med att han vill ha sex med mig då? 

    Jag menar inte att han behöver försöka, men om jag försöker? Är det så gott som garanterat att han vill då? 

    Menar inte bara heller att jag frågar, utan kanske klär av mig naken, går över till hans säng och börjar kyssa honom?

    Är det över 90% chans att han vill?

  • Svar på tråden Kan man räkna med att killkompis vill ligga?
  • Anonym (B)
    Anonym (Malin) skrev 2022-09-08 22:15:05 följande:

    Jag är ganska säker på att alla mina killkompisar skulle ligga med mig om de fick. 


    Du har höga tankar om dig hör jag.
  • Anonym (4 dagar och nätter på spahotell)
    Anonym (A) skrev 2022-09-08 22:19:11 följande:

    TS hur har det gått?


    Väldigt bra faktiskt! 
  • Anonym (P)
    Anonym (4 dagar och nätter på spahotell) skrev 2022-09-14 07:42:51 följande:
    Väldigt bra faktiskt! 
    Kan du inte ge mer detaljer?
  • Anonym (Roadrunner)
    Anonym (4 dagar och nätter på spahotell) skrev 2022-09-14 07:42:51 följande:
    Väldigt bra faktiskt! 
    Har han lagt sig ner nu?
  • Anonym (4 dagar och nätter på spahotell)
    Anonym (P) skrev 2022-09-14 09:55:46 följande:
    Kan du inte ge mer detaljer?
    Ok :) Vi åt skräpmatslunch, sedan checkade vi in. Efter det gick vi till hotellets pool/spa- sektion. Var ganska lite folk. Vi badade lite, sen satt inne i en eucalyptusbastu  och jag satte mig så nära jag kunde, bredvid men ändå med kroppskontakt. Tog hans hand och la på mitt lår. Lät den vara där och han tog inte bort den. Sedan pussade jag honom på kinden. Han pussade mig på kinden. Då kysste jag honom. Vi kysstes en liten stund men sedan kom det in andra gäster i bastun. Jag frågade honom om han ville gå upp och titta på hotellrummet igen. Det ville han. När vi var på rummet hade vi sex. Flera gånger. Alla 4 dagar, men det vi hann med lite spa-ande ändå. Har gjort det fler gånger dagarna efter hemma. Vet inte riktigt vart vi står, är vi ett par, är vi vänner. Han har sagt att han älskar mig men det var under sex så jag vet inte om det räknas. Men det känns bra. 
  • Valuta2019

    jag hade tjejkompis innan, men jag har slutat, hon grät i telefon. jag sa att vi har glidit ifrån varandra, men sanningen är att om en tjej tycker om mig antingen så dejtar vi eller så har vi sex. vill hon bara var vän så tycker hon inte om mig på riktigt och det är ju det jag vill. jag har redan kompisar. så tycker ni alla ska göra som har tjejkompisar.

  • Anonym (L)
    Valuta2019 skrev 2022-09-16 02:19:56 följande:

    jag hade tjejkompis innan, men jag har slutat, hon grät i telefon. jag sa att vi har glidit ifrån varandra, men sanningen är att om en tjej tycker om mig antingen så dejtar vi eller så har vi sex. vill hon bara var vän så tycker hon inte om mig på riktigt och det är ju det jag vill. jag har redan kompisar. så tycker ni alla ska göra som har tjejkompisar.


    Så du är helt enkelt inte vän med kvinnor, du ser dem bara som potentiella ligg och om de inte vill knulla överger du dem? Nice snubbe. Skön människo (kvinno)- syn.
  • Anonym (Henke)
    Valuta2019 skrev 2022-09-16 02:19:56 följande:

    jag hade tjejkompis innan, men jag har slutat, hon grät i telefon. jag sa att vi har glidit ifrån varandra, men sanningen är att om en tjej tycker om mig antingen så dejtar vi eller så har vi sex. vill hon bara var vän så tycker hon inte om mig på riktigt och det är ju det jag vill. jag har redan kompisar. så tycker ni alla ska göra som har tjejkompisar.


    Gäller samma med dina killpolare eller?
  • Anonym (lllll)
    Valuta2019 skrev 2022-09-16 02:19:56 följande:

    jag hade tjejkompis innan, men jag har slutat, hon grät i telefon. jag sa att vi har glidit ifrån varandra, men sanningen är att om en tjej tycker om mig antingen så dejtar vi eller så har vi sex. vill hon bara var vän så tycker hon inte om mig på riktigt och det är ju det jag vill. jag har redan kompisar. så tycker ni alla ska göra som har tjejkompisar.


    Om dina killkompisar tänker på samma sätt som du så kanske de inte vill vara vän med dig längre eftersom att du inte verkar gilla dem "på riktigt" om ni inte har sex...
Svar på tråden Kan man räkna med att killkompis vill ligga?