Anonym (4 dagar och nätter på spahotell) skrev 2022-08-29 15:14:02 följande:
Målet vet jag inte. Känner att jag vill vara med honom antingen kort eller att det utvecklas till mer. Fast utan att det sabbar vänskapen. Att jag vill vara med honom fullt ut men att det sen blir mer upp till honom vad han vill. Jag känner väldigt sällan så för någon, jag kan bli attraherad av olika män men jag känner inte dem och litar inte på främlingar så vill ändå inte. Men med honom vill jag.
Anonym (L) skrev 2022-08-29 12:57:10 följande:
Nu vet jag inte hur gammal du är, men att ni varit vänner i så många år men aldrig haft sex kanske tyder på att han ser dig just som en vän eller t o m en syster. Och att då ha en baktanke med denna resa att ha sex med honom tycker jag är ganska vidrigt av dig. Hade det varit ok om det varit tvärtom, att din killpolare som du trodde var din vän började försöka få ligga med dig? Kan ju bli otroooooligt konstig stämning...
Av min erfarenhet så vill de flesta män som utger sig för att vara ens vänner även ha sex. Tyvärr. Men jag vet också av erfarenhet att det oftast förstör vänskapen. Vill du riskera det?
Är inte det nåt mest män säger? Jag ser henne inte på det sättet utan som en syster? Men ges chansen så tar de den ändå? Lite som kvinnor säger jag älskar honom men inte på det sättet mer som en bror för mig och så blir de typ 35 och så gifter de sig?
Menar du det som ett skämt eller är du seriös med den fantasin? I cant tell. Om du är seriös om blötaste fantasi så hade jag nog kunnat försöka rollspela åt det hållet om det hjälper. Äldre syster eller yngre?
Det är väl klart det kommer sabba vänskapen mellan er. Tänk om han faktiskt genuint vill mer men du känner att ni ska vara vänner. Eller tvärtom, att du vill mer men han är helt ointresserad. Hur ska man gå vidare då utan att behöva sluta umgås? Jag hade inte riskerat det.
De gånger jag haft sex med killkompisar har vi inte varit supernära vänner eller känt varandra ett kort tag och sen har vänskapen blivit mycket problematisk. Har endast 1 av dem kvar som vän, där vi som tur var kom överens om att vi funkade bäst som vänner.