Tecum skrev 2025-02-22 17:01:57 följande:
Anonym (Hon) skrev 2025-02-22 16:46:34 följande:
Inte penetrationen som är grejen, utan hur hjärtat påverkas av sexet öht, så jag ska helst inte ens "tillfredsställa" mig själv.
Oj, det var ovanligt, kan inte avhållsamheten i sig leda till stress som försämrar läget? Eller att du kommer i sömnen?
Violetten91 skrev 2025-02-22 18:50:05 följande:
Vilken extremt hjärndöd kommentar, iofs inte förvånad för dina inlägg brukar sällan skina av briljans eller ett uns intelligens.
Tecum skrev 2025-02-23 21:16:56 följande:
Violetten91 skrev 2025-02-22 18:50:05 följande:
Vilken extremt hjärndöd kommentar, iofs inte förvånad för dina inlägg brukar sällan skina av briljans eller ett uns intelligens.
Och du är tydligen helt sexfixerad när du inte fattar att TS` problem inte handlar om sex utan att hon inte får anstränga hjärtat på fel sätt. Vilket kan ske på många sätt, t ex att hon blir stressad eller orolig för något som inte behöver ha det minsta med sex att göra. Eller upphetsad eller se något spännande.
I min ålder känner man många som har hjärtproblem, och medicinering brukar kombineras med någon form av lätt träning för att hålls kroppen och hjärtat i form. Att TS ska vara i absolut stillhet känns inte som modern läkarvetenskap, har aldrig hört någon som fått det rådet. Inte heller att någon fått rådet att avstå sex då det är en form av friskvård.
Vilket inte hindrar att det kan vara så i detta fall.
du svarade TS att det var ovanligt och frågade om inte avhållsamheten i sig kan göra det värre men det är inte du, det är Violetten91 som tyckte din kommentar hjärndöd som är helt sexfixerad och inte förstår att TS inte får anstränga hjärtat på fel sätt
projektion?