• Anonym (Hon)

Kommer inte kunna ha sex på länge

Kommer inte kunna ha sex av medicinska skäl förrän tidigast till hösten nån gång antagligen och nu vill min pojkvän att jag ska ge honom tillåtelse att ligga med andra. "Han kommer antagligen inte göra det, men vill ha tillåtelse OM situationen skulle uppstå". Jag är så jävla ledsen och vet inte vad jag ska säga. Jag älskar honom och är inte alls okej med att han är med andra... men han säger att det inte behöver vara så allvarligt...

• Svar på tråden Kommer inte kunna ha sex på länge
  • NinniQX

Han kommer aktivt leta efter sex. Han vill bara att du ska säga att det är ok. Vilket svin. Jag hade dumpat direkt, är man inte mer värd än så. Han säger om, vaddå om. Nej tack.

• Anonym (Nyfiken)

Men vad ska du genomgå om ni inte kan ha oralsex eller tillfredsställa med handen?

• Tecum

Otroligt egoistiskt av honom och helt fel läge att ta upp en sån sak när du är sjuk. Han borde begripa att man kan ha sex utan penetration men som han beter sig är det istället läge att dumpa.

• burleskburkläsk
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-02-22 16:18:27 följande:

Men vad ska du genomgå om ni inte kan ha oralsex eller tillfredsställa med handen?

Wow killen har hittat hit! 🙈
  • Anonym (Hon)
    Tecum skrev 2025-02-22 16:30:59 följande:

Otroligt egoistiskt av honom och helt fel läge att ta upp en sån sak när du är sjuk. Han borde begripa att man kan ha sex utan penetration men som han beter sig är det istället läge att dumpa.

Inte penetrationen som är grejen, utan hur hjärtat påverkas av sexet öht, så jag ska helst inte ens "tillfredsställa" mig själv.
  • Anonym (Magica de Hex)

Jag beklagar att du är ihop med en taskig mansbebis med T.Rex- arms som tydligen inte kan tillfredsställa sig själv. 

Nu är det din tur att bestämma vad kvinnor som grupp ska acceptera. Säger du okej kommer fler män att tycka detta är rimligt.

Så- är du en kvinna som ska respekteras eller en lessen dörrmatta som man kan göra lite som man vill med?

Det är bara att välja.

Jag hade blivit höggradigt förbannad bara min man inbillade sig att jag är en kvinna som ens ett ögonblick behöver gå med på det där.

Fast jag kanske hade sagt "bra idé, jag tänkte börja extraknäcka med att suga av män lite då och då för det är rätt kul att se vad de har och så blir det lite extra pengar, det har du väl inget emot?" bara för att se reaktionen.

• burleskburkläsk
    Anonym (Hon) skrev 2025-02-22 16:46:34 följande:
    Inte penetrationen som är grejen, utan hur hjärtat påverkas av sexet öht, så jag ska helst inte ens "tillfredsställa" mig själv.
    Då var han ju ännu mer egoistisk 😔

Hur mår du?   Låter skitjobbigt allt.
  • Tecum
    Oj, det var ovanligt, kan inte avhållsamheten i sig leda till stress som försämrar läget? Eller att du kommer i sömnen?
  • Anonym (M)

Mitt ex fick problem med potensen av medicinska skäl under en period och jag tänkte aldrig ens tanken att fråga om jag fick ligga med andra.

Jag var mer fokuserad på att han skulle känna sig trygg i relationen för jag märkte att han kände sig otillräcklig fast jag inte alls tyckte det. 

Visst, kvinnor och mäns lust kanske ser olika ut men man kan inte idiotförklara män. Förmågan till självkontroll är inte könsberoende. 

Jag skulle se hans agerande som en gigantisk red flag för det säger mycket om honom som person. När du ska gå igenom vad man får anta är en tuff period så tänker han på sig själv och sina behov. 

En bra partner hade funnits där för dig i stället och tänkt på din hälsa. Du förtjänar bättre än så här. Framför allt borde du vara tillsammans med någon som har samma syn på relationer som du. 

Ska du gå igenom det här samtidigt som du oroar dig för att han är med andra? Det blir bara en onödig stress som du kan vara utan. 

• Anonym (M)
    Nej men vad fan! Hur kan han ens ta upp sina behov när du går igenom något sådant?

Vad säger läkaren om stressen av att leva med en okänslig, egoistisk idiot? 
Svar på tråden Kommer inte kunna ha sex på länge