• Anonym (Lussan)

Kommer alltid fram till röstbrevlådan

Hej,

Jag har försökt nå en bekant till mig sedan nyår men jag kommer alltid fram till röstbrevlådan och att jag ska lämna ett meddelande efter tonen. Är jag blockerad eller har personen lagt mobilen på stör ej läge? Om en person är blockerad så piper det väl direkt? 

• Svar på tråden Kommer alltid fram till röstbrevlådan
  • Anonym (Lussan)

Hahaha så roliga ni är. Han har faktisat visat intresse så kommer förlåta. 

• Anonym

Du kanska inte har märkt det men din tråd handlar om att han ignorerar dig.

• Anonym

Det gör ju iofs inget, för han är enligt uppgift ett problem som du vill slippa.

• Anonym (Ida)

Alltså man hör ju hur desperat du låter, sluta jaga honom så kanske han hör av sig. Ingen gillar efterhängsna.
    Har han inte svarat på så länge så kan han inte vara så hemskt intresserad tyvärr. Men lev du i en drömvärld.

• Anonym (Lussan)

Nu svarade han. Skönt att bli av med era kränkande kommentarer. Vi två blev bara osams våren 2024 och nu har vi hittat tillbaka till varandra. 

• Anonym (Lussan)

Fortsätter ni att kommentera saker som inte stämmer så kommer jag anmäla era kommentarer! 

• Anonym (Lussan)

Han har ringt mig på dolt flera gånger och dessutom bett gemensamma vänner till oss båda ha koll på mig och frågat om jag är singel men det är jag som puttat bort honom. Men nu valde jag att förlåta. 

• Anonym (Jo)

Sa han varför han blockerat dig?

• Anonym (Lussan)

Han var bara sur och ville ha space att tänka. 

• Anonym (Amanda)
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-23 10:51:59 följande:

Fortsätter ni att kommentera saker som inte stämmer så kommer jag anmäla era kommentarer! 

Det är säkert redan gjort. Hör av dig på messenger så kan alla prata. Väntar.
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-23 10:51:14 följande:

Nu svarade han. Skönt att bli av med era kränkande kommentarer. Vi två blev bara osams våren 2024 och nu har vi hittat tillbaka till varandra. 

Ring då eller messenger. Finns inga hemligheter så alla kan prata
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-23 11:36:34 följande:

Va lustigt. Vad skulle han tänka på då? Och varför space? Ni verkar ju inte hörts alls på jättelänge.
  • Anonym (Så komiskt)

Kanon, om två personer förtjänar varandra är det ni. 
  • Anonym (TequilaSunrise)

Vad är det som inte stämmer, menar du? Är det något specifikt i dina uppgifter som är osanna, och varför får vi i så fall inte kommentera just de uppgifterna? Mysteriet tätnar. 
  • Anonym

Haha, så han ignorerade dig i flera veckor eftersom han behövde "space" efter det intensiva och krävande uppehållet på något halvår, men när han slutligen svarade så "hittade ni" tillbaka till varandra direkt?

Grattis, vilken tur!
    Ni som kompletterar varandra utseendemässigt och allt! 

Var vänlig gör det! Det hade varit roligt!
  • Anonym

Nej, tydligen inte? Du har ju precis slagits med näbbar och klor för att få rätt i att han INTE ignorerade dig?

-Han ignorerar dig nu.
    -Stämmer inte.

Ideligen.
  • Anonym (Ida)

Så helt plötsligt svarade han på och ni hittade tillbaks till varandra direkt? Inte dåligt!
  • Anonym (Hej)

Är ni tillsammans nu? Glad
  • Anonym (Lussan)

Ja. Vi hade bara småtjafs våren 2024

Svar på tråden Kommer alltid fram till röstbrevlådan