• Anonym (Lussan)

Kommer alltid fram till röstbrevlådan

Hej,

Jag har försökt nå en bekant till mig sedan nyår men jag kommer alltid fram till röstbrevlådan och att jag ska lämna ett meddelande efter tonen. Är jag blockerad eller har personen lagt mobilen på stör ej läge? Om en person är blockerad så piper det väl direkt? 

• Svar på tråden Kommer alltid fram till röstbrevlådan
  • Anonym (Lussan)

Varför ska jag göra det när jag bara vill ge en andra chans? Han försökte nå mig under våren 2024 men jag ignorerade. 

• Anonym (Jo)
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-21 11:48:47 följande:

Varför ska jag göra det när jag bara vill ge en andra chans? Han försökte nå mig under våren 2024 men jag ignorerade. 

För att han uppenbarligen inte vill ha en andra chans. Han har ju blockat dig.
  • Anonym (Lussan)

Jag håller inte riktigt med där. Män kommer alltid tillbaka. Bad en vän ringa honom nyss och jag är inte blockad. Han har bara lagt mina samtal i hans röstbrevlåda (han gjorde det för 2 år sedan också och tog sen bort det när han ville komma tillbaka). Är man blockad så kommer uppt fram. 

• Anonym (Öh)

Om du försökt ringa flera gånger och inte får något svar så vill personen inte prata med dig eller har blockat dig. Det kvittar väl vilket? Antingen säger du det du vill ha sagt på sms eller ger upp. Det har gått rätt många dagar sen nyår och man ser ju vem som ringt, hade han velat prata med dig hade han ringt tillbaka.

låter som
    en osund relation om ni tidigare gått så långt att ni varit tvungna att blocka varandra för att sluta ha kontakt.  Finns inget bra att hämta där.

• Anonym (Lussan)

Jag gjorde redan slut med honom hösten 2023 men det är alltid han som jagat mig. Inte jag. 

• Anonym (Lussan)

Herre Gud vilka kommentarer. Känns som att varje gång man lägger ut inlägg på Familjeliv så blir man påhoppad. tar hellre råd av mina vänner. Ibland undrar jag verkligen vilken utbildningsnivå folk som kommenterar har. 

Han har redan försökt komma tillbaka flera gånger våren 2024 men det var jag som ignorerade. Nu skrev jag innan nyår om att jag kan ge en andra chans men han svarar ej. Sen känner jag honom som person också. Han gillar inte att gå för snabbt när det kommer till dejting (han har själv sagt det till mig). 

• Anonym (Lussan)

Sök vård tremere. Min mentala hälsa är på plats och mina möjligheter att hitta en kille är stora. Det är många som uppvaktar mig men det är jag som tackar nej. Annars hade jag haft en kille för länge sen. 

• Anonym (Amanda)
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-21 17:04:29 följande:

Sök vård tremere. Min mentala hälsa är på plats och mina möjligheter att hitta en kille är stora. Det är många som uppvaktar mig men det är jag som tackar nej. Annars hade jag haft en kille för länge sen. 

Så obehagligt med en stalker
  • Anonym (Lussan)

Hahahah. Stalkar vem? Det är ju jag som blir stalkad av hans bekanta på sociala medier. Jag slösar inte min fritid på att stalka folk. 

Svar på tråden Kommer alltid fram till röstbrevlådan