• Anonym (Lussan)

Kommer alltid fram till röstbrevlådan

Hej,

Jag har försökt nå en bekant till mig sedan nyår men jag kommer alltid fram till röstbrevlådan och att jag ska lämna ett meddelande efter tonen. Är jag blockerad eller har personen lagt mobilen på stör ej läge? Om en person är blockerad så piper det väl direkt? 

• Svar på tråden Kommer alltid fram till röstbrevlådan
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-20 17:26:08 följande:

Upptagenton är inte samma som att komma fram till röstbrevlådan? Då är jag inte blockerad.

Kommer du fram till röstbrevlådan så är du inte blockerad. Det skulle bli upptagetton om du vore blockerad.
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Hej) skrev 2025-01-20 17:57:14 följande:
    Kommer du fram till röstbrevlådan så är du inte blockerad. Det skulle bli upptagetton om du vore blockerad.
    Då är det olika på olika tjänster. På WhatsApp går signaler fram och du kommer till röstbrevlådan efter ett tag.
  • Dessanheterjag

Du är blockad typ. Så gör jag med jobbigt folk. Så tror dom att mobilen är av. Du går in på nr så står det om du vill skicka nr till röstbrevlådan. 

• Anonym (Lussan)

Precis anonym (hej). Personen jag försöker nå har blockat mig tidigare men då kom upptagenttonen fram men hade jag varit blockad nu så hade det varit samma sak men jag kommer ju fram till röstbrevlådan. 

• Anonym (Lussan)

Hur gör man det dessanheterjag?

• Dessanheterjag
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-20 18:11:13 följande:

Hur gör man det dessanheterjag?

Gå på kontakter och tryck fram den det gäller, bläddra ner på kontakten till "skicka till röstlåda" på min mobil drar man åt sidan så är det klart 😊
  • Anonym (Ida)

Men snälla låter som du jagar någon som inte vill! Blockad eller inte, personen vill inte prata med dig av någon anledning.

• Anonym (Lussan)

Ursäkta? Det är han och hans familj som jagat mig i flera månader och jag blockerade redan honom våren 2024. Men när jag hörde av mig till honom nu i november så svarar han inte eftersom vi blev osams för några månader sedan. Han ville komma tillbaka våren 2024 men inte jag. 

• Anonym (Linda)
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-21 09:52:02 följande:

Ursäkta? Det är han och hans familj som jagat mig i flera månader och jag blockerade redan honom våren 2024. Men när jag hörde av mig till honom nu i november så svarar han inte eftersom vi blev osams för några månader sedan. Han ville komma tillbaka våren 2024 men inte jag. 

Men låt honom vara då? 
Svar på tråden Kommer alltid fram till röstbrevlådan