• Anonym (Lussan)

Kommer alltid fram till röstbrevlådan

Hej,

Jag har försökt nå en bekant till mig sedan nyår men jag kommer alltid fram till röstbrevlådan och att jag ska lämna ett meddelande efter tonen. Är jag blockerad eller har personen lagt mobilen på stör ej läge? Om en person är blockerad så piper det väl direkt? 

• Svar på tråden Kommer alltid fram till röstbrevlådan
  • Anonym

Nu har det ju visat sig att han inte är så dålig på att ignorera, han heller. Det är att slippa.
    Klart.

• Anonym (Lussan)

Vi får se. Han brukar inte hålla sina ord utifrån hur jag känner honom. När vi gjorde slut sa han att han aldrig kommer jaga mig men det var han som kom tillbaka gråtandes 

• Anonym (Linda)

Varför känns det som att vi kommer hitta samma fråga igen om nån månad eller två? 

• Anonym (Linda)
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-21 20:13:11 följande:

Vi får se. Han brukar inte hålla sina ord utifrån hur jag känner honom. När vi gjorde slut sa han att han aldrig kommer jaga mig men det var han som kom tillbaka gråtandes 

Fast det betyder inte att det är något bra ....
  • Anonym
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-21 20:13:11 följande:

Nöj dig då med "vi får se". Jaga inte honom.
    Du behöver ju inte bedriva någon sorts "peta med pinne på tjuren" om han nu är ett problem och du vill slippa.
  • Anonym (Wakisashi)

Det ni håller på med är sjukt, försök hitta någon normal människa som kan ta ner dig på jorden istället för detta fjantande fram och tillbaka.

• Anonym (Lussan)

Vi hittar kanske tillbaka till varandra med tiden. Han har ändå jagat hela hösten 2023 och våren 2024 men nu i november skrev jag till honom att jag kan tänka mig och ge en andra chans. Utseendemässigt kompletterar vi redan varandra har många sagt. 

• Just Precis
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-21 21:39:55 följande:

Vi hittar kanske tillbaka till varandra med tiden. Han har ändå jagat hela hösten 2023 och våren 2024 men nu i november skrev jag till honom att jag kan tänka mig och ge en andra chans. Utseendemässigt kompletterar vi redan varandra har många sagt. 

Ah men då så
  • Anonym (TequilaSunrise)
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-21 21:39:55 följande:

Sista raden, dagens bästa! 😂
  • Anonym (Rakt på sak)

Personen har antingen blockat dig eller ställt in att dina samtal ska gå direkt till röstbrevlåda. Hen vill inte ha med dig att göra.

Svar på tråden Kommer alltid fram till röstbrevlådan