• Anonym

Kommer alltid fram till röstbrevlådan

Anonym (Lussan) skrev 2025-01-21 19:18:50 följande:

Han har själv erkänt att han är omogen och fel kille för mig och att jag förtjänar bättre så det är inte jag som är problemet. 

Kan han inte få vara problemet då? Varför ska du jaga honom?
  • Anonym
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-21 19:41:32 följande:

Jag tänkte att jag kan ge en andra chans med tanke på att han jagat i flera månader men jag tog inte tillbaka under våren. Många av mina bekanta har sagt till mig att inte förlåta honom i och med att han snart är 35 och fortfarande kommer med en massa anledningar när jag lyfter upp framtidsplaner. 

Men nu verkar du ju slippa iaf. Så var det kapitlet klart.
  • Anonym

Nu har det ju visat sig att han inte är så dålig på att ignorera, han heller. Det är att slippa.
    Klart.

• Anonym
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-21 20:13:11 följande:

Vi får se. Han brukar inte hålla sina ord utifrån hur jag känner honom. När vi gjorde slut sa han att han aldrig kommer jaga mig men det var han som kom tillbaka gråtandes 

Nöj dig då med "vi får se". Jaga inte honom.
    Du behöver ju inte bedriva någon sorts "peta med pinne på tjuren" om han nu är ett problem och du vill slippa.
  • Anonym
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-21 21:39:55 följande:

Vi hittar kanske tillbaka till varandra med tiden. Han har ändå jagat hela hösten 2023 och våren 2024 men nu i november skrev jag till honom att jag kan tänka mig och ge en andra chans. Utseendemässigt kompletterar vi redan varandra har många sagt. 

Ja utsikterna verkar ju goda. Du är tydligen mycket bättre än honom och vill slippa honom och han ignorerar dig.
    Lovande!
  • Anonym
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-22 09:33:46 följande:

En kille som jagat i månader tyder på intresse. Han jagade även mig när jag var på dejt med en annan kille. 

Han ignorerar dig.
  • Anonym

Du kanska inte har märkt det men din tråd handlar om att han ignorerar dig.

• Anonym

Det gör ju iofs inget, för han är enligt uppgift ett problem som du vill slippa.

• Anonym
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-23 10:51:14 följande:

Nu svarade han. Skönt att bli av med era kränkande kommentarer. Vi två blev bara osams våren 2024 och nu har vi hittat tillbaka till varandra. 

Haha, så han ignorerade dig i flera veckor eftersom han behövde "space" efter det intensiva och krävande uppehållet på något halvår, men när han slutligen svarade så "hittade ni" tillbaka till varandra direkt?

Grattis, vilken tur!
    Ni som kompletterar varandra utseendemässigt och allt! 
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-23 10:51:59 följande:

Fortsätter ni att kommentera saker som inte stämmer så kommer jag anmäla era kommentarer! 

Var vänlig gör det! Det hade varit roligt!
  • Anonym
    Anonym (Lussan) skrev 2025-01-23 11:36:34 följande:

Han var bara sur och ville ha space att tänka. 

Nej, tydligen inte? Du har ju precis slagits med näbbar och klor för att få rätt i att han INTE ignorerade dig?

-Han ignorerar dig nu.
    -Stämmer inte.

Ideligen.
Svar på tråden Kommer alltid fram till röstbrevlådan