Kommer alltid fram till röstbrevlådan
Han har själv erkänt att han är omogen och fel kille för mig och att jag förtjänar bättre så det är inte jag som är problemet.
Han har själv erkänt att han är omogen och fel kille för mig och att jag förtjänar bättre så det är inte jag som är problemet.
Jag tänkte att jag kan ge en andra chans med tanke på att han jagat i flera månader men jag tog inte tillbaka under våren. Många av mina bekanta har sagt till mig att inte förlåta honom i och med att han snart är 35 och fortfarande kommer med en massa anledningar när jag lyfter upp framtidsplaner.
Nu har det ju visat sig att han inte är så dålig på att ignorera, han heller. Det är att slippa.
Klart.
Vi får se. Han brukar inte hålla sina ord utifrån hur jag känner honom. När vi gjorde slut sa han att han aldrig kommer jaga mig men det var han som kom tillbaka gråtandes
Vi hittar kanske tillbaka till varandra med tiden. Han har ändå jagat hela hösten 2023 och våren 2024 men nu i november skrev jag till honom att jag kan tänka mig och ge en andra chans. Utseendemässigt kompletterar vi redan varandra har många sagt.
Jo
En kille som jagat i månader tyder på intresse. Han jagade även mig när jag var på dejt med en annan kille.
Du kanska inte har märkt det men din tråd handlar om att han ignorerar dig.
Det gör ju iofs inget, för han är enligt uppgift ett problem som du vill slippa.
Nu svarade han. Skönt att bli av med era kränkande kommentarer. Vi två blev bara osams våren 2024 och nu har vi hittat tillbaka till varandra.
Fortsätter ni att kommentera saker som inte stämmer så kommer jag anmäla era kommentarer!
Han var bara sur och ville ha space att tänka.