Gav han henne barn av kärlek?
Min tjejkompis är arg på sitt ex, fruktansvärt hatisk.
Han ville göra slut, hon ville ha barn och hon va 42 då. Hon krävde barn. Han gick med på att donera sperma trots att dom inte sågs.
Han ville att hon skulle få barn. Det skulle tagit lång tid för henne att få donerad sperma och via regionen så hade dom precis flyttat isär så hon skulle inte blivit godkänd.
När barnet kom har har inte varit engagerad, hon ville ha ett syskon till barnet. Han lämnade ny sperma på kliniken och godkände att tidigare embryon också fick användas för att få ett syskon.
Han har inte varit närvarande med barnen. Hon är arg på honom, arg för att han inte engagerar sig, inte hjälper till.
Jag tolkade honom som att det var slut men att han trots detta ville hjälpa henne att få bli mamma. Dom träffades när hon var 40 och han kände sig nöjd med barn, när dom träffades ville hon inte ha barn heller.
Jag har svårt att förstå min vän. Hennes enorma besvikelse över att han inte är delaktig. Hon bönade ju och bad innan. Hon ville absolut inte ha en okänd donator. Hon pratade inte om kärlekskänslor mot honom heller utan bara grejen att hon ville ha barn.
Jag ser det som han ville ge henne detta av kärlek, för att han brydde sig?
Hur tolkar ni det?